    From: Paweł<k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: SĄD GRODZKI i ODWOŁANIE
    Date: Mon, 23 Aug 2004 08:41:26 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Zostałem oskarżony o niedopilnowanie psa. Jednak nie zgadzam się z
    wyrokiem sądu grodzkiego. Poprosiłem po sprawie o pisemne
    uzasadnienie wyroku i po prostu się wkurzyłem. Mój pies syberian
    husky został uznany przez sędziego za wyjątkowo agresywne
    stworzenie (bo sąd nie wie jak wygląda taki pies ale o jego agresji wie
    z urzędu itd itd.) i jeszcze kilka takich bredni, z którymi abso;utnie się
    nie zgadzam i mnie krew zalewa. Więc chcę się odwołać do sądu
    wyższej instancji. Mam czas do piątku włącznie. Ale nie wiem jak to
    zrobić. Czy muszę mieć adwokata, żeby moje odwołanie zostało
    przyjęte ???Czy są jakieś firmy, którym można zapłacić za pomoc
    adwokacką dopiero po wygranej sprawie ??? Proszę o pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info