  • 21. Data: 2008-02-14 23:13:57
    Temat: Re: Rząd ma zamiar znieść obowiązek meldunkowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Feb 2008, Piotr [trzykoty] wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    >
    > Ja bym jeszcze wprowadził automatyczny przesył danych do US,

    Obawiam się, że tego faktu obawiałaby się cześć wynajmujących :>
    (tych samych, którzy i dziś nie chcą zgodzić się na zameldowanie, bo
    ono też jest zgłaszane do US).

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2008-02-15 00:59:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Obawiam się, że tego faktu obawiałaby się cześć wynajmujących :>
    > (tych samych, którzy i dziś nie chcą zgodzić się na zameldowanie, bo
    > ono też jest zgłaszane do US).

    Ja bym też tego nie chciał, mimo że podatki płacę jak Pan Bóg przykazał i
    przed nikim się nie chcę ukrywać.

    Ale mogę wysłać raz na przeprowadzkę list polecony do jednego i drugiego
    urzędu. Tyle żeby się chcieli zaspokoić samą deklaracją, a nie że poproszę
    o pokazanie tytułu prawnego, a umowa o prowadzenie konta, a czemu na umowie
    jest inny adres niż pan zgłasza?, a zameldowany?

    p. m.

  • 23. Data: 2008-02-15 07:53:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
    > Obawiam się, że tego faktu obawiałaby się cześć wynajmujących :>
    > (tych samych, którzy i dziś nie chcą zgodzić się na zameldowanie, bo
    > ono też jest zgłaszane do US).

    Dziś nie jest zgłaszane automatycznie skoro US wymaga osobnego powiadomienia
    o zmianie adresu. Ale tak-racja, pewnie by się bali.

  • 24. Data: 2008-02-15 22:35:46
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > ... wyrobienie podpisy kwalifikowanego, to okazja do dodatkowego
    > wyłudzenia kilkuset złotych, co 2 lata, w dodatku z powodu płatnika na
    > chama.

    i to wyłudzenie kasy nie dla "państwa" ale na rzecz prywatnej dobrze już
    umocowanej inicjatywy-
    która taki pomysł mocno lobbuje.....inaczej nie byłoby limitu 2lata....

    zbyszek