  • 21. Data: 2009-06-15 21:10:09
    Temat: Re: Ruch drogowy - uderzenie
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 13:00:20 -0700 (PDT), slaweks napisał(a):

    > Można założyć, że ten drugi jechał za blisko, skoro poprzedzający
    > pojazd
    > wykonał gwałtowny manewr a on nic.
    >
    > A czemu jadą lewym pasem?

    Bo z prawego jest zjazd w prawo, osobnym pasem wprawdzie,
    ale calość oddzielona linią ciągłą od lewego.

    --
    ŁK (2009-06-15 23:09:25)

  • 22. Data: 2009-06-15 23:31:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy jest sens się odwoływać od tego typu decyzji, czy zawsze
    > jest wina tego z tyłu?

    Nie zawsze, ale akurat w tym przypadku tak. Masz obowiazek utrzymywac
    taka odleglosc od poprzedzajacego pojazdu, aby w takich sytuacjach miec
    czas na reakcje. Niestety. Wspolczuje, bo to kosztowna nauka.
    Moze "kapelusz" powinien dostac mandat za jazde lewym pasem, ale nie to
    bylo przyczyna kolizji. No chyba, ze gosc jechal w nocy bez swiatel - tu
    juz moznaby twierdzic, ze to bylo przyczyna.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2009-06-16 07:02:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bo wkurzają mnie takie imbecyle jak ty, co muszą zaistnieć pisząc posty w
    > tematach całkowicie im obcych.

    sam siebie wkurzasz?
    to musi byc naprawde przykre

  • 24. Data: 2009-06-16 08:53:56
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 01:31:31 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> [...]
    > Moze "kapelusz" powinien dostac mandat za jazde lewym pasem, ale nie to
    > bylo przyczyna kolizji. No chyba, ze gosc jechal w nocy bez swiatel - tu

    Dostał.

    > juz moznaby twierdzic, ze to bylo przyczyna.

    Prawdopodobnie tak było (wskazuje na to bardzo nienaturalna
    reakcja kierowcy poprzedniego samochodu), ale to nie do udowodnienia.

    --
    ŁK (2009-06-16 10:53:03)

  • 25. Data: 2009-06-17 10:17:19
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Łukasz Kalbarczyk wrote:
    > droga dwupasmowa poza miastem (100 km/h), wieczór.
    > Lewym pasem jadą 2 samochody z prędkością 90-100 km/h

    Ten drugi zapewne wisial na zderzaku pierwszego?