  • 1. Data: 2009-06-15 10:40:19
    Temat: Darowizna mieszkania koszty notarialne
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    Zamierzam przekazac w darowiznie corce moje mieszkanie, chcialabyb wiedziec jakie sa
    koszty u notariusza za spisanie aktu wraz z zalozeniem ksiegi wieczystej.
    Czy wartosc mieszkania bedzie miec wplyw na koszty?
    Jesli tak, to czy wartosc mieszkania okresla klient, czy notariusz na podstawie cen
    rynkowych za m;kw.

  • 2. Data: 2009-06-15 11:44:33
    Temat: Re: Darowizna mieszkania koszty notarialne
    Od: miffy <n...@n...pl>

    Michal pisze:
> [...]
    > Czy wartosc mieszkania bedzie miec wplyw na koszty?
    > Jesli tak, to czy wartosc mieszkania okresla klient, czy notariusz na podstawie cen

    Właśnie dziś dzwoniłam do notariusza w takiej sprawie ;)
    Cena jak najbardziej zależy od wartości mieszkania. Mnie zapytano tylko
    ile m2 ma mieszkanie i dostałam kwotę, którą trzeba będzie zapłacić.

  • 3. Data: 2009-06-15 13:49:21
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    miffy pisze:

    > Właśnie dziś dzwoniłam do notariusza w takiej sprawie ;)
    > Cena jak najbardziej zależy od wartości mieszkania. Mnie zapytano tylko
    > ile m2 ma mieszkanie i dostałam kwotę, którą trzeba będzie zapłacić.

    I to jest jedyne prawidłowe podejście do tematu. Trzeba zadzwonić do
    kilku notariuszy i pytać ich o tę kwotę oraz op wolne terminy, a potem
    wybrać odpowiadającego, posiadającego wolny wolny termin.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl