  • 1. Data: 2009-06-15 10:37:45
    Temat: niezgodność specyfikacji urządzenia ze stanem faktycznym
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Zakupiłem w styczniu sprzęt elektroniczny (nawigację) kierując się
    specyfikacją urządzenia podaną przez sprzedającego i potwierdzoną na
    opakowaniu i w instrukcji.
    W sumie sprzęt odebrałem i używałem aczkolwiek zacząłem mieć pewne
    wątpliwości co do specyfikacji (moje zainteresowanie powstało w chwili
    awarii urządzenia).
    Po dokładnym sprawdzeniu okazało się, że specyfikacja jest niezgodna z
    rzeczywistością w stosunku do trzech elementów (procesor, wielkość
    pamięci RAM i moduł GPS).
    Zakup dokonany w sklepie internetowym na _DG_ (ustawa konsumencka tego
    nie obejmuje)

    Jakie mam prawa i na jakie zapisy KC się powołać?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 2. Data: 2009-06-15 10:51:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:37:45 +0200, Flo napisał(a):

    > Jakie mam prawa i na jakie zapisy KC się powołać?

    Rękojmia za wady fizyczne (art. 556 par. 1 kc) -- "jeżeli rzecz nie ma
    właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd