  • 11. Data: 2005-07-19 06:58:19
    Temat: Re: Rozwod - zachowanie nazwiska
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rk napisał(a):

    > Przykład oczywiście wymyślony ale myślę że dobrze oddaje moją sytuację.

    Nie oddaje sytuacji. Bo to jest nazwisko twojej byłej zony w takim samym
    stopniu jak twoje.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 12. Data: 2005-07-19 08:29:50
    Od: "Rk" <r...@v...pl>

    > Nie oddaje sytuacji. Bo to jest nazwisko twojej byłej zony w takim samym
    > stopniu jak twoje.

    Z tym nie moge sę zgodzić bo skoro ona po rozwodzie zabrała
    wszystko co było jej ( plus "mały" bonus) to czemu po rozwodzie
    ja nie mam dostać tego co było wcześniej tylko moje ?

    To nazwisko przyjęła będąc w związku skoro związek jest historią
    to powinna wrócić do nazwiska wyjściowego (panieńskiego).

  • 13. Data: 2005-07-20 09:55:52
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Rk* wrote in <news:33d9.000005bf.42dcb9fd@newsgate.onet.pl> :

    > To nazwisko przyjęła będąc w związku skoro związek jest historią
    > to powinna wrócić do nazwiska wyjściowego (panieńskiego).

    myli ci sie prawo ze sprawiedliwoscią. Podstawowa zasada swietego
    spokoju - Trzymaj sie z dala od sądów.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.