  • 1. Data: 2007-05-03 06:52:18
    Temat: Rozwód - alimenty.
    Od: "Walhalla" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $>

    Czy przy zasądzaniu alimentów moge prosić sąd aby np. połowa alimentów
    trafiająca do rąk żony była wypłacana w tzw. naturze?? Chodzi mi o to ze np.
    przy odwiedzinach u dziecka małżonka informuje mnie co potrzebuje i ja
    kupuję to dla dziecka.
    Wiem że to może głupie pytanie, ale ostatnio zauważyłem dziwną tendencję u
    mojej zony co do kupowania rzeczy w ciuchlandach. Rozumiem że jest to po
    części podyktowane względami ekonomicznymi ale praktycznie wszystko ona tam
    kupuje. A gdy ja coś chcę kupić dla dziecka to wtedy "zaprasza" mnie do
    sklepu.
    Nie zrozumcie mnie źle ale wychodzi na to że ona kupuje dziecku wszystkie
    ubranka i co zrozumiałe musi ich kupować pewną ilość praktycznie za jakąś
    tam kwotę, a ja niby za te same pieniądze kupuję np. jedno ubranko. Zaczynam
    się czuć lekko oszukiwany i naciągany w ten sposób.

  • 2. Data: 2007-05-03 08:54:48
    Temat: Re: Rozwód - alimenty.
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "Walhalla" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> napisał w wiadomości
> [...]
    > np.
    > przy odwiedzinach u dziecka małżonka informuje mnie co potrzebuje i ja

    Mozesz prosic o wszystko. A czy sad to uzna to inna bajka. Z mojego
    doswiadczenia wynika, ze sady podchodza do alimentow jak do dodatkowego
    zrodla dochodow dla matki, a to czy ona te kase wydaje na dziecko czy nie to
    raczej powod do innego postepowania. Jesli chcesz to kupuj dziecku, ale
    rachunki zostawiaj sobie. Pewnego dnia moze sie okazac, ze alimenty trzeba
    podniesc bo na ciuchy nie starczy a ty nic nie kupujesz....