  • 1. Data: 2007-05-02 21:31:28
    Temat: mBank i rozpatrywanie reklamacji
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Witam,
    mBank notorycznie olewa klientow i nie dotrzymuje terminow, ktore sam
    sobie wyznacza. Z kilku spraw, ktore ostatnio u nich zalatwialem z
    zadnej nie wywiazali sie w terminie. Coraz bardziej mnie to wkurza juz.
    Gdybym ja im zalegal na 1zl przez 1 dzien, to naliczyliby mi miliony kar
    i odsetek. A ja im nic nie moge zrobic?
    W tej chwili mam u nich reklamacje nie rozpatrzona od 1,5 miesiaca, a
    ich wewnetrzny termin na reklamacje to 1 miesiac. Sprawa dotyczy
    nedznych 15 zl nieslusznie pobranej oplaty za dokument, ktorego nie
    zamawialem, ale chodzi mi raczej o zasade - czy w tej sytuacji moge
    cokolwiek zrobic, czy musze grzecznie czekac az w koncu racza sie
    odezwac i rozpatrzyc moja reklamacje?

    Pozdr.
    Jarek

  • 2. Data: 2007-05-03 17:14:39
    Temat: Re: mBank i rozpatrywanie reklamacji
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 2 Maj, 23:31, Jarek Dukat <n...@f...news> wrote:

    > A ja im nic nie moge zrobic?

    Podziekowac, wyslac wypowiedzenie umowy i zmienic bank ;)

    Pozdrawiam
    Rafal