    From: "Teddy" <t...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwód - alimenty.
    Date: Thu, 3 May 2007 10:54:48 +0200

    Użytkownik "Walhalla" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> napisał w wiadomości
    news:f1c0rm$4lt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy przy zasądzaniu alimentów moge prosić sąd aby np. połowa alimentów
    > trafiająca do rąk żony była wypłacana w tzw. naturze?? Chodzi mi o to ze
    > np.
    > przy odwiedzinach u dziecka małżonka informuje mnie co potrzebuje i ja
    > kupuję to dla dziecka.

    Mozesz prosic o wszystko. A czy sad to uzna to inna bajka. Z mojego
    doswiadczenia wynika, ze sady podchodza do alimentow jak do dodatkowego
    zrodla dochodow dla matki, a to czy ona te kase wydaje na dziecko czy nie to
    raczej powod do innego postepowania. Jesli chcesz to kupuj dziecku, ale
    rachunki zostawiaj sobie. Pewnego dnia moze sie okazac, ze alimenty trzeba
    podniesc bo na ciuchy nie starczy a ty nic nie kupujesz....