  • 1. Data: 2007-05-03 12:17:55
    Temat: Oprogramowanie w firmie
    Od: tommy <t...@w...pl>

    Witam,
    chce zakupic na aukcji oprogramowanie w atrakcyjnej cenie. Sprzedajacy
    moze wystawic umowe kupna-sprzedazy. Oprogramowanie nie bylo rejestrowane
    na oficjalnej stronie producenta. Co jeszcze bedzie potrzebne, aby
    wszystko bylo legalnie?

    Z gory dziekuje,
    Tomasz Szulc

  • 2. Data: 2007-05-03 12:23:59
    Temat: Re: Oprogramowanie w firmie
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

> [...]
    > moze wystawic umowe kupna-sprzedazy. Oprogramowanie nie bylo rejestrowane
    > na oficjalnej stronie producenta. Co jeszcze bedzie potrzebne, aby

    Właściwie to nawet umowa żadna nie jest potrzebna. Ot kupujesz oryginalny
    soft z licencją i tyle. Po co kombinować.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-05-03 12:45:40
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    tommy wrote:
> [...]
    > moze wystawic umowe kupna-sprzedazy. Oprogramowanie nie bylo rejestrowane
    > na oficjalnej stronie producenta. Co jeszcze bedzie potrzebne, aby

    Niech sprzedający oświadczy, że jest osobą uprawnioną o której mowa
    w art. 278 par. 2. kk.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 4. Data: 2007-05-03 12:58:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    tommy napisał(a) :
> [...]
    > moze wystawic umowe kupna-sprzedazy. Oprogramowanie nie bylo rejestrowane
    > na oficjalnej stronie producenta. Co jeszcze bedzie potrzebne, aby

    Wszystko jest zawarte w warunkach licencji tego programu.
    Podejrzewam, że możesz się z nimi zapoznać przed zakupem. Jeśli
    nie, to napisz jaki to program.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502

  • 5. Data: 2007-05-03 14:25:11
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:

    > Niech sprzedający oświadczy, że jest osobą uprawnioną o której mowa
    > w art. 278 par. 2. kk.

    Yup. Koniecznie.

  • 6. Data: 2007-05-03 18:45:11
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    > Yup. Koniecznie.

    IMO powinna być jeszcze umowa przekazania licencji.

  • 7. Data: 2007-05-03 18:46:43
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    > Yup. Koniecznie.

    IMO powinna być jeszcze umowa przekazania licencji, oczywiście jeśli
    licencja pozwala na przekazanie innemu użytkownikowi.