  • 1. Data: 2004-03-25 16:19:21
    Temat: Rozwód
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Przeglądam strony dotyczące pozwów rozwodowych (wzory),i widzę, że w
    zasadzie wszystkie formułowane są tak, jakby w każdym przypadku to mężczyzna
    był jedynym złem na świecie. Wszystkie wzory są pisane z punktu widzenia
    żony, a z ich treści - oprócz oczywistej winy męża - wynika, że żonie należy
    się wszystko, plus alimenty i koszty postępowania.

    Może się czepiam, ale czy to tak ma być, czy tylko mi się wydaje?
    Może to polskie prawo zakłada, że zawsze winny jest facet?