  • 11. Data: 2007-01-26 21:28:16
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia - jak?
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > I przy kupowaniu bułek. Zmierzasz do czegoś?

    Oczywiscie.

    veri

  • 12. Data: 2007-01-26 21:34:50
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > To rozsądnie będzie zatroszczyć się o jakiś dowód doręczenia.

    No i tu sie rodzi pytanie :) Jaki?

    Jacek

  • 13. Data: 2007-01-26 21:42:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:45ba6f31$1@news.home.net.pl castrol
    <j...@w...wp.pl> pisze:

    > Niewyplacanie nadgodzin, praca na pol czarno co rowna sie z nieoplacaniem
    > skladek ZUS podpada pod razace naruszenia? :)
    Tak, ale uwaga - to nie może mieć charakteru incydentalnego.
    Jest orzecznictwo wskazujące, że jednorazowe opóźnienie wypłaty o dzień lub
    dwa ciężkim naruszeniem obowiązków pracodawcy nie jest. Łatwo znajdziesz.

    > Czyli rozumiem ze osobiscie lepiej nie skladac takiego oswiadczenia?
    Hmmm, to zależy. Przychodzisz do kadr/sekretariatu, przedkładasz dwa
    egzemplarze oświadczenia o rozwiązaniu umowy bez wypowiedzenia i żądasz
    potwierdzenia przyjęcia na jednym z nich. A panienka odmawia. I co jej
    zrobisz?
    A ona za chwilę przekazuje treść pisma pracodawcy i za pół godziny Ty
    dostajesz to samo, tylko jako pierwszy.
    W każdym razie trzeba się zastanowić biorąc pod uwagę konkretne układy.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2007-01-26 21:48:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:45ba73fa$1@news.home.net.pl castrol
    <j...@w...wp.pl> pisze:

    > No i tu sie rodzi pytanie :) Jaki?
    Świadek/świadkowie na przykład, tylko co, jeśli oni doznają potem amnezji?
    Rozumiem zamiar wręczenia osobiście, powodowany zapewne naturalną chęcią
    doznania satysfakcji płynącej z obecności w trakcie tej czynności i
    możliwości obserwacji reakcji pracodawcy, ale powinien przeważyć pragmatyzm.
    Użyć sobie można i potem.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2007-01-26 21:50:13
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > No i tu sie rodzi pytanie :) Jaki?

    Moze w najgorszym wypadku wyslac list przez internet z zaznaczeniem,
    ze tej samej tresci list wyslalo sie jako polecony i miec na niego
    potwierdzenie?

    veri

  • 16. Data: 2007-01-26 22:11:04
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    castrol wrote:

    > No i tu sie rodzi pytanie :) Jaki?

    Możliwości jest wiele, do wyboru:

    - pokwitowanie przyjęcia pisma (jak się szef zgodzi pokwitować)
    - świadek (który się zgodzi ew. zeznawać)
    - dyktafon (tak pokierować rozmową, żeby się nagrało coś w stylu
    "wręczam Panu rozwiązanie umowy"; "owszem, wręczył mi Pan rozwiązanie
    umowy")
    - aparat fotograficzny (uchwycić szefa z pismem w ręce)
    - najpierw wygarnąć szefowi osobiście, potem drugi egzemplarz pisma
    wysłać pocztą, dla potwierdzenia nadania
    - najpierw wygarnąć szefowi osobiście, potem drugi egzemplarz pisma
    doręczyć przez niewykazującą złej woli sekretarkę ("Pani Kasiu, Pani mi
    tutaj pokwituje")

    -------------------+
    -------------------+

  • 17. Data: 2007-01-27 00:18:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    Zawsze można wysłać ze dwóch kolegów z pismem i kopią, który złożą to w naszym
    imieniu. Jeśli nawet nie zostanie to potwierdzone, to mamy dwóch świadków, że
    doręczyli.

  • 18. Data: 2007-01-29 10:03:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 26 Jan 2007 22:34:50 +0100, castrol napisał(a):

    > No i tu sie rodzi pytanie :) Jaki?

    W skrajnym wypadku (byłem kiedyś przypadkowym świadkiem takiego
    zdarzenia) przyjść do kadr/sekretariatu z notariuszem.