  • 1. Data: 2004-08-08 18:08:37
    Temat: Rozprawa sądowa
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    Osoba ktorej sprzdalem PC chce mnie podac do sadu, oto ze nie chca go
    przyjac z powrotem. Pc mu sie rozwalil i nie dziala.

    Chcialem wiedziec czy mnie jako oskarzonego moga pozbwic wolnosci?

    Czy musze placic za rozprawe i ile?

    I czy musze miec wlasnego adwokata czy dostane jakiegos ?

    Jak to wogle wyglada?

  • 2. Data: 2004-08-08 18:41:14
    Temat: Re: Rozprawa sądowa
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    i8i wrote:

    > Osoba ktorej sprzdalem PC chce mnie podac do sadu, oto ze nie chca go
    > przyjac z powrotem. Pc mu sie rozwalil i nie dziala.

    Kto nie chce?

    > Chcialem wiedziec czy mnie jako oskarzonego moga pozbwic wolnosci?

    Oskarżonego? To sprawa karna? Bo odnoszę wrażenie, że chodzi o
    roszczenie cywilne.

    > Czy musze placic za rozprawe i ile?
    > I czy musze miec wlasnego adwokata czy dostane jakiegos ?
    >
    > Jak to wogle wyglada?

    Co jak wygląda? Napisz o co chodzi, to może dostaniesz odpowiedź, bo jak
    na razie, to nic się z tego nie da zrozumieć.

    KG

  • 3. Data: 2004-08-08 18:44:22
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > W sprawie cywilnej nie.

    > Nie musisz, chyba, że przegrasz, wówczas sąd może zasądzić zwrot kosztów
    > od Ciebie.

    > Nie dostaniesz.
    > --
    > Samotnik
    > www.zagle.org.pl - rejsy morskie

    Czyli mam wystepowac bez adwokata? czy mam sobie zafundowac?

    Jakie sa koszty takie rozprawy?
    Ile czasu moze potrwac zanim ona nastapi?

  • 4. Data: 2004-08-08 18:46:09
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

  • 5. Data: 2004-08-08 18:46:34
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

> [...]
    >
    > Co jak wygląda? Napisz o co chodzi, to może dostaniesz odpowiedź, bo jak
    > na razie, to nic się z tego nie da zrozumieć.

    Sprzedalem gosciowi Pc i on mu sie rozwalil, i on teraz chce zwrot
    pienidzy - 2000 pln. I on teraz chce mnie pozwac

    Czy musze placic za rozprawe i ile?

    I czy musze miec wlasnego adwokata czy dostane jakiegos ?

    ile trzeba czekac na taka rozprawe ?

  • 6. Data: 2004-08-08 18:54:27
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    i8i wrote:
    > Czy musze placic za rozprawe i ile?

    Jeśli przegrasz - 8% z 2000zł (zwrot wpisu), może koszty rzeczoznawcy -
    jeśli będą, do tego koszty adwokata drugiej strony (jeśli będzie) -
    jakieś kilkaset złotych.

    > I czy musze miec wlasnego adwokata czy dostane jakiegos ?

    Nie dostaniesz.

    > ile trzeba czekac na taka rozprawe ?

    A to zależy od sądu (miasta)... Od kilku tygodni do kilku miesięcy.

    KG

  • 7. Data: 2004-08-08 18:56:18
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <i...@w...pl> napisal(a):
    > Czyli mam wystepowac bez adwokata? czy mam sobie zafundowac?

    Możesz występować bez adwokata, jeśli to sprawa cywilna. Możesz go sobie
    zafundować.

    > Jakie sa koszty takie rozprawy?

    Sądowe? Koszt prawnika drugiej strony + różne drobiazgi, ew. koszty
    biegłych powołanych przez drugą stronę. Oczywiście także Twoje koszty.
    Nie można tego łatwo oszacować.

    > Ile czasu moze potrwac zanim ona nastapi?

    Nie wiadomo. Cieżko też powiedzieć, ile sprawa będzie trwała.

    Zadajesz pytania z gatunku "chcę kupić samochód, czy ktoś wie, ile to
    może kosztować?"...

  • 8. Data: 2004-08-08 19:15:27
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

> [...]
    >
    > Nie wiadomo. Cieżko też powiedzieć, ile sprawa będzie trwała.
    >

    > Zadajesz pytania z gatunku "chcę kupić samochód, czy ktoś wie, ile to

    Komputer ktory sprzedalem kosztowal 2000. wiec taka taka rozprawa moze
    wiecej kosztowac czy nie??

  • 9. Data: 2004-08-08 19:16:50
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

> [...]
    > jakieś kilkaset złotych.

    > Nie dostaniesz.

    > A to zależy od sądu (miasta)... Od kilku tygodni do kilku miesięcy.

    A mozna sam siebie reprezentowac w sadzie??

    i do tych kosztow bede musial oddac te 2000 jeszcze ??

  • 10. Data: 2004-08-08 19:20:23
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > A mozna sam siebie reprezentowac w sadzie??

    Sadzac po Twoich wypowiedziach tutaj i po tym jaki poziom wiedzy prawniczej
    prezentujesz to mozesz ale kiepsko to widze :)

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl