  • 1. Data: 2004-08-07 14:33:36
    Temat: Rozprawa sadowa
    Od: "Michal" <M...@w...pl>

    W jakis sposob mozna sie dowiadywac kiedy odbedzie sie rozprawa sadowa?Nie
    jestem zadna ze stron nie jestem tez swiadkiem ale bardzo mnie interesuje
    gdyz dotyczy oszustow ktorych znam.Z tego co wiem na rozprawe czeka sie
    nawet pare lat?Czy policja lub moze (musi?) mi udzielic takich informacji
    gdy zapytam ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-07 15:06:17
    Temat: Re: Rozprawa sadowa
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Michal":

> [...]
    > gdyz dotyczy oszustow ktorych znam.Z tego co wiem na rozprawe czeka sie
    > nawet pare lat?Czy policja lub moze (musi?) mi udzielic takich informacji

    Jeżeli znasz nazwiska osób oskarżonych, to w sądzie w którym ma toczyć się
    rozprawa.
    Takich informacji udziela sekretariat danego wydziału, ale trzeba podać
    nazwisko lub numer sprawy.
    Odsetek spraw, które długo nie wchodzą na wokandę (pomijając sądy
    warszawskie) jest niewielki i najczęściej wynika z ukrywania się
    oskarżonych. W Polsce przeciętny czas oczekiwania na rozprawę w sadzie
    rejonowym wynosi 3 miesiące, lecz wszystko zależy od danego sądu - jaki ma
    współczynnik tzw. zaległości.
    ---
    Pzdr.