  • 1. Data: 2004-08-07 12:41:05
    Temat: Problemy z halasliwa sasiadka :(
    Od: CZACHO <c...@N...mafia.krzyki.net>

    Witam,

    Poszukuje zlotego srodka na pozbycie sie upierdliwej sasiadki, ktora zatruwa
    zycie 14 rodzinom w klatce ;/

    Sprawa wyglada nastepujaco:

    Jest to staruszka podchodzaca pod 80-tke, ktora ubzdurala sobie cos w swojej
    glowie i calymi dniami (od 7 rano), a nawet wieczorami i w nocy (nawet o 1 w
    nocy), wychodzi na klatke schodowe i sie wydziera, aby sasiad piertro wyzej
    "wylaczyl zlodziejski wentylator", "przestal jej zmieniac kanaly w TV", "ze
    jest zlodziejem, bandyta itd.". Co najciekawsze, mieszkajacy nad nia
    lokatorzy zmieniaja sie jak rekawiczki (nikt nie jest w stanie tego
    wytrzymac), ale do niej oczywiscie to nie dociera.

    Oprocz wydzierania sie na klatce, robi to samo przez okno... dodatkowo wali
    czyms w garnek oraz mlotkiem tlucze w rury (cale szczescie to nie moj pion).

    I teraz moje pytanie, jak sie jej skutecznie pozbyc?

    Policje wzywalem... nic nie moga zrobic... kazali pogotowie, pogotowie
    wezwalem, tez nic nie moga zrobic, bo staruszka nie chce isc do szpitala,
    nie jest niebezpieczna dla otoczenia ?! (a zdrowie psychiczne lokatorow to
    juz nic?) i wrecz ich wywalila z mieszkania.

    Rodzina probowala jej psychiatre zalatwicz, czy pomoc spoleczna... tez
    podobniez odmowila.

    Proceder trwa od kilku lat, ale wraz z jej wiekiem staje sie coraz bardziej
    nieznosna.

    Poradzcie cos, bo tu idzie swira dostac ;/

    --
    .-. Pozdrawiam - CZACHO - czacho[at]mafia.krzyki.net .-.
    '=(0.0)=' This article was originally typed in VIM - Vi IMproved. '=(0.0)='

  • 2. Data: 2004-08-07 13:56:22
    Temat: Re: Problemy z halasliwa sasiadka :(
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *CZACHO* [ c...@N...mafia.krzyki.net ] napisał(a):

    > Poszukuje zlotego srodka na pozbycie sie upierdliwej sasiadki,
    > ktora zatruwa zycie 14 rodzinom w klatce ;/

    zglosic do administracji budynku
    nagrac jej wyczyny na wideo i wytoczyc jej sprawe

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-08-07 14:44:27
    Od: "P." <n...@n...pl>

    > nagrac jej wyczyny na wideo i wytoczyc jej sprawe

    istnieje też prawdopodobieństwo, że jak dostanie wezwanie z sądu to
    "zejdzie" z nerwów lub swoją drogą w tym stadium choroby lub samej starości
    może już długo nie pociągnąć...

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 4. Data: 2004-08-07 17:42:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    CZACHO wrote:

> [...]
    >
    > I teraz moje pytanie, jak sie jej skutecznie pozbyc?
    >
    > Policje wzywalem... nic nie moga zrobic...

    Jak to nie mogą? Idziesz na komisariat, składasz zawiadomienie o
    zakłócaniu spokoju przez obywatelkę [imię, nzawisko] zamieszkałą [adres]
    i teoretycznie baba ląduje w sądzie grodzkim, a Ty możesz robić za
    oskarżyciela posiłkowego.

    Przy okazji moje pytanie: czy oskarżyciel posiłkowy w sprawie z KW może
    wnioskować o badanie psychiatryczne obwinionej?

  • 5. Data: 2004-08-07 17:43:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    P. wrote:

    > istnieje też prawdopodobieństwo, że jak dostanie wezwanie z sądu to
    > "zejdzie" z nerwów lub swoją drogą w tym stadium choroby lub samej starości
    > może już długo nie pociągnąć...

    Optymista... Takie cholery właśnie żyją wiecznie :-(

  • 6. Data: 2004-08-07 18:44:43
    Od: CZACHO <c...@N...mafia.krzyki.net>

    Witam,

    Dnia Sat, 7 Aug 2004 15:56:22 +0200, Sarpedon napisał(a)

    > zglosic do administracji budynku

    bede musial skrobnac jakies pismo i zebrac podpisy od sasiadow... bo tamtym
    cala sytuacja przeszkadza, ale sami nic nie zrobia ;/

    > nagrac jej wyczyny na wideo i wytoczyc jej sprawe

    z KC bedzie droga i dluga ;/
    czy miales cos innego na mysli?

  • 7. Data: 2004-08-07 18:46:56
    Od: CZACHO <c...@N...mafia.krzyki.net>

    Witam,

    Dnia Sat, 07 Aug 2004 19:42:18 +0200, Andrzej Lawa napisał(a)

    > Jak to nie mogą?

    Jak przyjechali w nocy, nawet nie poszli jej nic powiedziec, tylko zrobili
    notatke ze zdarzenia ;/
    Uznali, ze od tego jest pogotowie, a pogotowie, ze nic nie moga zrobic bo
    nie zagraza innym... ehh....

    > Idziesz na komisariat, składasz zawiadomienie o zakłócaniu spokoju przez
    > obywatelkę [imię, nzawisko] zamieszkałą [adres] i teoretycznie baba ląduje
    > w sądzie grodzkim, a Ty możesz robić za oskarżyciela posiłkowego.

    Dzieki, przejde sie w tygodniu na komisariat i do dzielnicowego.

  • 8. Data: 2004-08-07 21:38:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości

    > zglosic do administracji budynku
    > nagrac jej wyczyny na wideo i wytoczyc jej sprawe

    Ściganie wariata, za to, ze jest wariatem, to wariactwo do kwadratu. Sąd jej
    przecież nie ukaże, za to, że jest głupia.

    A może bardziej życiowo powiedzieć, że "obcy" jej przełączają te kanały. I,
    że oni przylatują jak ktoś głośno krzyczy. Może pomoże.

    Można oczywiście próbować sądownie to przeprowadzić, ale z mojego
    doświadczenia wynika, że takie sprawy trwają latami. Administracja budynku,
    Policja, Straż Miejska. Wrzaskami niewątpliwie narusza regulamin a i spokój
    publiczny (wykroczenie). Tylko co te instytucje w praktyce mogą jej zrobić?
    Wniosek o ukaranie do sądu grodzkiego ewentualnie. Ale i tak nie zapłaci, bo
    z czego. Zamknąć jej nie zamkniesz.

    Tak, czy inaczej zgłoszenie niech najlepiej podpisze jak liczba mieszkańców
    klatki. Bo działając samotnie doprowadzić do eskalacji problemu. Teraz raz
    będzie wrzeszczeć na sąsiada z góry, że jej kanały przełącza. A chwilę
    później na Ciebie, ze jesteś faszystą.

  • 9. Data: 2004-08-07 21:50:03
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Ja mam podobną motykę, też taka stara cholera 80 letnia, właśnie wygrałem z
    nią sprawę z prywatnego oskarżenia jakie złożyłem prawie 2 lata temu. Sąd
    uznał ją winną par 216kk i nałożył grzywnę + koszta w sumie 1000pln, teraz
    mam powiedzmy spokój - pinda mnie unika i nic nie podskakuje. Proponuję
    zastosować prowokację, pozbierać świadków i złożyć pozew z prywatnego
    oskarżenia. Ja uczyniłem tak za namową policji, która interweniowała
    wielokrotnie. Czekam na odpis wyroku i będę ją skarżył cywilnie o jakieś 8 -
    10 tys pln i to ją uspokoi całkiem, niech idzie do ziemi że tak powiem, bo
    życia nam już dość napsuła...

    K.

  • 10. Data: 2004-08-08 09:51:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wniosek o ukaranie do sądu grodzkiego ewentualnie. Ale i tak nie zapłaci,
    bo

    czy sąd Grodzki to jest jakiś typ sądu? Wiele razu na gruopie pojawia sie
    zapis sąd GRODZKI.
    I tak mnie to zastanawia.

    P.