  • 11. Data: 2024-02-25 22:15:29
    Temat: Re: To takie samo GOOOOWNO jak RODO
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Ale na tych listach zgód są poukrywane różne dziwne zgody, których po
    > prostu nie chce mi się analizować i domyślnie wszystkie odklikuję
    > "wnoszę sprzeciw":

    Skoro tak to nie powinien istnieć zapis zmuszający Zdrowego myślącego
    białego człowieka do odklikania bez czytania

    DEBILIZMOWI w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom
    osobistom ;-)

  • 12. Data: 2024-02-25 22:17:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Najgorsze, że obecnie to prawo piszą bardziej politycy, niż prawnicy.
    > Politykom wydaje się, że znają prawo i dokonują niby estetycznych zmian
    > bez świadomości skutków dla całego systemu prawnego, bo generalne nie
    > znają tego systemu.

    Znowu usprawiedliwienie SYSTEMU

    Jeden SKOOORWYSYN napisał a drugi SKOOORWYSYN POPRAWIA

    TFFFFFFUUU

  • 13. Data: 2024-02-26 00:41:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.02.2024 o 22:15, _Master_ pisze:

    > Skoro tak to nie powinien istnieć zapis zmuszający Zdrowego myślącego
    > białego człowieka do odklikania bez czytania
    > DEBILIZMOWI w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom
    > osobistom ;-)

    Uważam, że zdecydowanie masz w tej materii rację. Ale co ja mogę? Zdarza
    mi się rezygnować z przeczytania treści, jak się okazuje, że check lista
    jest za długa. Nie chce mi się zdecydowanie analizować tego, na co
    mógłbym pozwolić, a na co nie. No i zastanawia mnie, na ile "geniusze
    marketingu" zdają sobie sprawę, ze po wysłuchaniu po raz 50 na YouTube
    przy kolejnych filmikach kretyńskiej scenki, jak to posłużenie się
    aplikacją ROSSMAN uratuje głodujące dzieci zniechęca mnie nie tylko do
    instalacji tej ich aplikacji (akurat unikam zbędnych na telefonie), ale
    i zwizytowania tego sklepu. No przecież klienci tego sklepu płaca za tę
    badziewną promocję.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 14. Data: 2024-02-26 08:19:58
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Uważam, że zdecydowanie masz w tej materii rację. Ale co ja mogę?

    Już jest nas DWÓCH

    RODO do likwidacji.
    Która partia w swoim programie ma podobne treści? ;-)