  • 1. Data: 2006-02-22 13:22:08
    Temat: Rozmowy komorkowe slużbowe - potracanie z pensji ponad limit
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Pracodawca ustalil sobie limit rozmow na komorke - powiedzmy 200PLN brutto.
    Pracownicy mieli podpisac oswiadczenie ze zgadzaja sie na potracenia z
    pensji JESLI ow limit zostanie przekroczony. Ja nie podpisalem a wrecz
    wyraznie napisalem ze NIE WYRAZAM zgody na potracanie mi z pensji
    czegokolwiek.

    Pytania:
    - jak moze mnie zmusic do placenia i czy moze ?
    - czy potwierdzenie podpisem, ze zaznajomilem sie z zarzadzeniem prezesa
    dotyczacym poslugwania sie telefonem komorkowym i czynnosciami wynikajacymi
    z posiadania sluzbowej komorki, pozwala mu w jakichs sposob wymusic na mnie
    wplacanie przekroczonych limitow ?
    - co mi grozi za nieplacenei (pomimo ze nadal nic nie podpsialem i nei
    zgadzam sie z takimi czynnosciami)

    Nadmieniam ze rozmow prywatnych z komorki nie prowadze (zalozenie czysto
    teoretyczne ale neich bedzie)

    p.

  • 2. Data: 2006-02-22 13:28:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    kermit napisał(a):

    > Pytania:
    > - jak moze mnie zmusic do placenia i czy moze ?

    sądownie.

> [...]
    > z posiadania sluzbowej komorki, pozwala mu w jakichs sposob wymusic na mnie

    jak wyżej

    > - co mi grozi za nieplacenei (pomimo ze nadal nic nie podpsialem i nei
    > zgadzam sie z takimi czynnosciami)

    Wiele rzeczy, np. rozstanie się przy najbliższej okazji pod byle pretekstem

    M.

  • 3. Data: 2006-02-23 21:20:11
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 22 Feb 2006 14:28:01 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Wiele rzeczy, np. rozstanie się przy najbliższej okazji pod byle pretekstem
    No to tak obok tematu: czy zakład pracy może wyegzekwować od pracownika
    część "opłaty za częstotliwość" w przypadku posługiwania się przez
    pracownika w celach służbowych służbowym radiotelefonem?

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2006-02-23 23:14:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    poreba napisał(a):

    > No to tak obok tematu: czy zakład pracy może wyegzekwować od pracownika
    > część "opłaty za częstotliwość" w przypadku posługiwania się przez
    > pracownika w celach służbowych służbowym radiotelefonem?

    Oficjalnie oczywiście nie może.

    M.