  • 11. Data: 2007-10-02 10:09:55
    Temat: Re: Rozliczenie ze Skarbowym
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > potrafi sobie z tym poradzić. Przeprowadza wtedy postępowanie
    > sprawdzające, myślę że rozpytanie wśród sąsiadów lub szefa na taką
    > okoliczność nie dla każdego może być na rękę.

    No to się nie ogłaszała w gazetach i nie stała pod płotem tylko miała kilku
    luksusowych stałych klientów :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 12. Data: 2007-10-02 10:16:31
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2007 12:09:55 +0200, Agent 0700 napisał(a):

    > No to się nie ogłaszała w gazetach i nie stała pod płotem tylko miała kilku
    > luksusowych stałych klientów :-)

    No to urząd skarbowy zamieści ogłoszenie w gazecie "klienci prostytutki
    XXX zamieszkałej przy YYYY są proszeni o kontakt z US" ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2007-10-02 10:28:02
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2007 11:43:06 +0200, Ewa Maciejewska napisał(a):

    > A czy fakt, że ojciec i matka już nie żyją i nie są w stanie udowodnić, że
    > dali kasę i skąd oni j ą mieli ma jakieś znaczenie?
    > 40% od czego?od wartości mieszkania? Kosztowało 70 tys. 40% to 28 tys.!!

    Masz pecha - zobowiązanie chyba by się przedawniło z końcem 2007 roku (za
    ten zakup z 2002) - nie jestem pewien, trzeba by sprawdzić.

    > Skąd ja mam tyle wziąć? Przecież nie ukradłam, tylko moi rodzice ciężko na
    > to harowali.

    No przecież Ci dali te pieniądze więc masz na podatki i odsetki.

    > Pomóżcie bo lekko się teraz zdenerwowałam.

    Nieznajomość prawa szkodzi...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2007-10-02 10:39:10
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > No to urząd skarbowy zamieści ogłoszenie w gazecie "klienci prostytutki
    > XXX zamieszkałej przy YYYY są proszeni o kontakt z US" ;-)

    Już widzę jak się przykładni mężowie zgłaszają i opowiadają.

    Zawsze można kilku "klientów" podesłać, powiedzą że korzystali i po
    sprawie.

  • 15. Data: 2007-10-02 10:57:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > myślę że rozpytanie wśród sąsiadów lub szefa na taką
    > okoliczność nie dla każdego może być na rękę.

    mysle ze rozpytanie szefa na taka okolicznosc byłoby przestepstwem. Jakim
    prawem urzednik fiskusa miałby o czyms takim informowac szefa?

    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    miliarderem" - Charlie Chaplin

  • 16. Data: 2007-10-02 11:57:53
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2007 12:39:10 +0200, Agent 0700 napisał(a):

    > Już widzę jak się przykładni mężowie zgłaszają i opowiadają.

    Nie chodzi o to czy się ktoś zgłosi czy nie tylko że to ogłoszenie
    zobaczą jej znajomi, koledzy z pracy, sąsiedzi - a bycie wytykanym
    palcami to mało miła rzecz. I na tym bazuje US chcąc zniechęcić
    do takich naciąganych wyjaśnień.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2007-10-02 12:00:25
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2007 10:57:18 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > mysle ze rozpytanie szefa na taka okolicznosc byłoby przestepstwem. Jakim
    > prawem urzednik fiskusa miałby o czyms takim informowac szefa?

    A dlaczego miałby nie informować o tym gdzie i jak pracowała? Jest na to
    jakiś zakaz? Jeśli napiszę na grupie że 3 lata temu pracowałeś w firmie X
    to jest jakieś przestępstwo?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2007-10-02 13:27:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > A dlaczego miałby nie informować o tym gdzie i jak pracowała? Jest na
    > to jakiś zakaz? Jeśli napiszę na grupie że 3 lata temu pracowałeś w
    > firmie X to jest jakieś przestępstwo?

    no jak? A cy ja pracujac wdwóch miejscach jednoczesnie musze powiadomic
    swoich przełozonych o tym pozostałym zajeciu (zakładajac ze jedno nie
    bedzie przeszkadzac drugiemu).
    No i czy urzednik moze wiedza poznana w czasie wykonywania czynnosci
    słuzbowych dzielic sie z moimi znajomymi, kolegami w pracy i pracodawcami?

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub

  • 19. Data: 2007-10-02 13:30:56
    Od: "Foti" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli teraz o ile dobrze pametam zaplacisz 75% podatku jezeli nie bedziesz
    > w stanie wykazac skad mialas te kase.
    > A jezeli podasz ojca/matke i ojciec/matka rzeczywiscie sami posiadali
    > takie pieniadze tylko ty nie zglosilas tej darowizny to zaplacisz 40% +
    > odsetki od zaleglosci podatkowych.
    >
    > Czyli innymi slowy musisz troszke kasy juz zaczac zbierac na zalegly
    > podatek.

    Czy nie mozna powiedzieć ze się na lewo zarobiło 8 lat temu i trzyamło kasę
    w domu?
    Okres pięcioletni odpowiedzialności już by upłynął?
    Foti

  • 20. Data: 2007-10-02 13:42:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Regand wrote:

    > Czyli teraz o ile dobrze pametam zaplacisz 75% podatku jezeli nie bedziesz w
    > stanie wykazac skad mialas te kase.

    przeciez bedzie. od rodziców.
    nie zapłaci żadnych 75%. Nie strasz.

    > A jezeli podasz ojca/matke i ojciec/matka rzeczywiscie sami posiadali takie
    > pieniadze tylko ty nie zglosilas tej darowizny to zaplacisz 40% + odsetki od
    > zaleglosci podatkowych.

    jakie 40%, co ty pieprzysz.