  • 41. Data: 2007-10-04 13:07:36
    Temat: Re: Rozliczenie ze Skarbowym
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 04 Oct 2007 14:34:37 +0200, Tristan napisał(a):

    > No ale jak sąsiedzi powiedzą że nic o tym nie wiedzą to to nie dowód że nie
    > była. Bo jak najbardziej mogła wyjazdowo, żeby se siary nie robić w
    > okolicy.

    Przypominam że wcale nie chodzi o to żeby coś udowodnić, tylko o to że nie
    każdy chce żeby jego sąsiedzi o tym wiedzieli (a znając polskie
    społeczeństwo skończy się to uwagami typu "o - ta k* spod dziewiątki idzie"
    lub głupimi uwagami lokalnych pijaczków "masz tu 5zł - zrób mi loda").
    Więc jak ona nie chciała sobie "siary robić" to teraz US jej to zrobi.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 42. Data: 2007-10-04 14:25:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 15:07
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8taqc2f66i7t$.l6lj1w69g8e0$.dlg@40tude.net>):

> [...]
    > idzie" lub głupimi uwagami lokalnych pijaczków "masz tu 5zł - zrób mi
    > loda"). Więc jak ona nie chciała sobie "siary robić" to teraz US jej to

    A to to już przechodzimy z sekcji prawo na społeczność :D Oczywiście sama
    musi ustalić czy woli mieć spokój społeczny i zapłacić nkzł czy też woli
    zapłacić 0zł a mieć społeczne minusy.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl