  • 1. Data: 2005-12-07 11:23:29
    Temat: Rozbity samochód i jego sprzedaż
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam rozbity samochód, który prawdopodobnie będzie sprzedawany na części.

    Jak wygląda sprawa wyrejestrowania takiego samochodu - z tego co się
    dowiadywałem, trzeba go najpier zezłomować a dopiero potem wyrejestrować i
    wypowiedzieć OC.

    I tutaj nasuwa się pytanie:

    Żeby zezłomować samochód trzeba dostarczyć jakąś określoną "ilość
    procentową" samochodu czy wystarczy jakieś konkretne elementy z numrami ?
    Czy można zrezygnować z OC już teraz ?

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103

  • 2. Data: 2005-12-07 11:51:53
    Temat: Re: Rozbity samochód i jego sprzedaż
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Krasnal (Zabrze) porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam rozbity samochód, który prawdopodobnie będzie sprzedawany na części.
    Mozesz go sprobowac sprzedac w calosci... sa ludzie zainteresowani
    kupnem wrakow powypadkowych.
    > Żeby zezłomować samochód trzeba dostarczyć jakąś określoną "ilość
    > procentową" samochodu czy wystarczy jakieś konkretne elementy z numrami ?
    Calosc samochodu. A za braki sie placi.
    > Czy można zrezygnować z OC już teraz ?
    Nie. Nie mozna poki nie wyrejestrujesz.
    Jesli chodzi o wiecej szczegolow dot. zlomowania i oplat za zlomowanie,
    to zapytaj na pl.misc.samochody
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl