  • 1. Data: 2005-12-07 12:11:56
    Temat: Czy w Polsce jest obowiązek meldunku ?
    Od: Zuzia<z...@g...pl>

    Sprzedałam własnie swoje mieszkanie, ponieważ zamierzam kupić inne, większe.
    Co za tym idzie- wymeldowałam się z niego. Rodzina radzą, abym na okres
    przejściowy zamledowała się u nich, ale szcze rze mówiąc nie chce mi się załatwiać
    wszystkich formalności związanych z wymianą dowodu, prawa jazdy itp, skoro w
    przeciągu 2-3 miesięcy kupię nowe mieszkanie i w nim się zamelduję. Mogę przez
    ten okres nie być nigdzie zameldowana

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-07 12:18:28
    Temat: Re: Czy w Polsce jest obowiązek meldunku ?
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Zuzia" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeciągu 2-3 miesięcy kupię nowe mieszkanie i w nim się zamelduję. Mogę przez

    Samo meldowanie to jest chwilka i nie musisz jednoczenie niczego innego wymieniac.
    Masz na to jakis czas. Lepiej byc jednak
    zameldowanym bo inaczej trudno w tym kraju cokolwiek zalatwic np u lekarza a to moze
    zdazyc sie zawsze i wszedzie. Meldujac sie
    dostajesz zaswiadczenie ktore jest wazne przez 1 albo 3 miesiace (nie pamietam) i
    mozesz sie nim poslugiwac na rowni z wpisem do
    dowodu. Meldunek powinien odzwierciedlac faktyczne miejsce zamieszkiwania czyli jak
    urodziców to u rodziców.

    A.