  • 1. Data: 2005-12-07 11:07:20
    Temat: Odwołanie Adwokata
    Od: DAMIANO<a...@o...pl>

    Wraz z wezwaniem na rozprawę główną otrzymałem informację iż,
    z powodów mojej poczytalności został odwołany adwokat z urzędu!
    Dlaczego? Czy to możliwe? Czy mogę składać wniosek o ponowne przyznanie
    adwokata z urzędu?
    Jednocześnie informuje iż złożyłem wniosek w prokuraturze o dobrowolne
    poddanie sie karze - może dla tego mój adwokat został odwołany

    Prosze o odpowiedź

    Z poważaniem:

    Damiano

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-07 16:28:54
    Temat: Re: Odwołanie Adwokata
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Wraz z wezwaniem na rozprawę główną otrzymałem informację iż,
    > z powodów mojej poczytalności został odwołany adwokat z urzędu!
    > Dlaczego? Czy to możliwe?

    No chyba mozliwe skoro odwolano go. A zrobiono to dlatego, ze okazales sie
    byc poczytalny w czasie swego niecnego czynu.

    Czy mogę składać wniosek o ponowne przyznanie
    > adwokata z urzędu?

    Mozesz, ale juz nie z uwagi na swoja niepoczytalnosc (bo jej biegli
    zaprzeczyli), chyba ze przedstawisz jakies nowe powody do watpliwosci w twa
    poczytalnosc, tylko z uwagi na to ze nie stac ciebie na adwokata z wyboru
    (tzw. prawo dziada ladniej nazywane prawem ubogich)

    Cezar

  • 3. Data: 2005-12-08 11:15:51
    Od: DAMIANO<Q...@O...PL>

    No tak ale ja nie powoływałem sie na niepoczytalność!
    Pewnie chodzi o drugi aspekt - finansowy
    Tylko dlaczego dali takie głupie uzasadnienie!!
    Paranoja z naszymi sądami!

    Dzięki za odzew:

  • 4. Data: 2005-12-08 12:04:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    DAMIANO napisał(a):

    > No tak ale ja nie powoływałem sie na niepoczytalność!

    Pewnie mieli wątpliwości bo dużo krzyczysz (te wykrzykniki). Okazało się
    jednak że to nie pieniactwo - więc powienieś się cieszyć że jesteś zdrowy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 5. Data: 2005-12-08 20:16:02
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > No tak ale ja nie powoływałem sie na niepoczytalność!

    No pewnie ze sie nie powolywales, ale jak byles przesluchiwany w charakterze
    podejrzanego to zapewne pytali o taki rzeczy jak np to czy leczyles sie
    psychiatrycznie, odwykowo lub neurologicznie; czy zazywasz srodki odurzajace
    (narkotyki) albo czy popijasz; pytali tez moze czy chodziles do szkoly
    specjalnej (jesli tak to dlaczego) lub jaka masz kategorie zdrowia z WKU
    (czy moze cos z glowa) - bez urazy. Jesli jakas z tych odpowiedzi jest
    pozytywna to stanowi "okolicznosc uzasadniajaca watpliwosc co do twojej
    poczytalnosci w czasie popelnienia czynu" - prokurator powoluje 2 szt.
    bieglych psychiatrow, a czasami i psychologa, zeby zbadac "czy jesteś głupi"
    (oni tak to okreslaja) i zeby dac im zarobic po te sto zeta (srednio) za
    przebadanie Twojej szanownej osoby, z uwzglednieniem glowy w szczegolnosci.
    Jednoczesnie wyznacza Ci sam prezes sadu obronce z urzedu, zeby mogl sobie
    facet zarobic. Jesli sie okaze ze nie jestes jednak "glupi", to go odwoluja,
    zeby za duzo nie zarobil. A na koncu jak Ciebie skaza i stac Ciebie na to,
    to obciaza wywolanymi kosztami tego zamieszania kogo ? Wlasnie Ciebie
    obciaza.
    Tak to w skrocie wyglada. I dlatego masz race ze chodzi o aspekt finansowy.

    Cezar

  • 6. Data: 2005-12-09 07:06:02
    Od: DAMIANO<q...@0...pl>

    No to teraz juz mniej więcej wiem o co biega.
    Oczywiście serdeczne dzięki za odzew.
    ale i tak na wszelki wypadek zadwonie do Prokuratora i go trochę wypytam w tym
    temacie

    Pozdro: