  • 1. Data: 2004-07-19 22:48:16
    Temat: Rowr - policja
    Od: "kulas" <k...@w...pl>

    Witam.
    Wlasnie wracalem z grilla. Wypilem 2 piwka, wiec jechalem sobie rowerkiem po
    chodniku. Zatrzymala mnie policja za brak swiatla i kazali dmuchac w
    'balonik'. Wyskoczylo mi 0.36 (nie wiem czego :) ) i dostalem wezwanie na
    komende (na przesluchanie).
    Pytanie do Was - co mi grozi :) Nie posiadam prawa jazdy, nie karany, lat
    25.

    Pozdrawiam.
    Kulas

  • 2. Data: 2004-07-19 22:55:25
    Temat: Re: Rowr - policja
    Od: Mineta Ciszy <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik kulas napisał:

> [...]
    > komende (na przesluchanie).
    > Pytanie do Was - co mi grozi :) Nie posiadam prawa jazdy, nie karany, lat

    ostatnio kumpla zatrzymali za to samo...niewiem ile mial we krwi ale 300
    zl kary dostał
    --
    Tofik

    Tofik to dziwka tak zwykły mawiać te, co go nie miały a bardzo chciały
    by mieć :P

  • 3. Data: 2004-07-19 22:56:48
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 00:48:16 +0200, kulas <k...@w...pl> napisał:

> [...]
    > komende (na przesluchanie).
    > Pytanie do Was - co mi grozi :) Nie posiadam prawa jazdy, nie karany, lat

    0.36 Jak to promile to nie tak źle, wykroczonko. Będzie pewnie grzywienka,
    no i zakaz prowadzenia pojazdów (uzyskania prawa jazdy) na jakiś roczek. A
    może łagodniej jak sedzia będzie miał humorek...

    Jakbyś pchał rower nic by nie było... a tak masz babo placek...

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 4. Data: 2004-07-19 22:57:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "kulas" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodniku. Zatrzymala mnie policja za brak swiatla i kazali dmuchac w
    > 'balonik'. Wyskoczylo mi 0.36 (nie wiem czego :) ) i dostalem wezwanie na

    Rozstrzelanie.

    A powazniej - normalna rozprawa w sadzie grodzkim za prowadzenie pojazdu pod
    wplywem alkoholu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2004-07-19 23:12:51
    Od: "kulas" <k...@w...pl>

    Wielkie dzieki - jak na razie prawko mi nie potrzebne :) Pojawia sie jednak
    inna kwiestia - co jesli nie mam z czego zaplacic mandatu? Jestem
    studentem - brak u mnie udokumentowanych dochodzow ;)

    Pozdrawiam
    Kulas

  • 6. Data: 2004-07-19 23:29:34
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "kulas"

> [...]
    > inna kwiestia - co jesli nie mam z czego zaplacic mandatu? Jestem
    > studentem - brak u mnie udokumentowanych dochodzow ;)

    Będzie można odpracować wykonując pracę społecznie użyteczną.

    Pzdr

  • 7. Data: 2004-07-19 23:49:13
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Pytanie do Was - co mi grozi :) Nie posiadam prawa jazdy, nie karany, lat
    > 25.
    >
    > Pozdrawiam.
    > Kulas

    Będziesz musiał zrobić prawo jazdy i wtedy Ci zabiorą. Ludzie kiedy się
    nauczycie że nie wolno niczym jeżdzić ( z wyjątkiem wrotek) po kielichu. Tomek

  • 8. Data: 2004-07-20 03:57:12
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Będziesz musiał zrobić prawo jazdy i wtedy Ci zabiorą. Ludzie kiedy się
    > nauczycie że nie wolno niczym jeżdzić ( z wyjątkiem wrotek) po kielichu.
    Tomek

    A łyżworolki? Tylko, jak jestem na rauszu mam odwagę na tym jeździć:-)
    K.

  • 9. Data: 2004-07-20 06:15:28
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    kulas wrote:

    > Wielkie dzieki - jak na razie prawko mi nie potrzebne :) Pojawia sie jednak
    > inna kwiestia - co jesli nie mam z czego zaplacic mandatu? Jestem
    > studentem - brak u mnie udokumentowanych dochodzow ;)

    Jeśli sędzia od razu pomyśli - dostaniesz ograniczenie wolności.
    A jak nie - grzywne powyżej 500 zł mozna zamienić na areszt.

    KG

  • 10. Data: 2004-07-20 09:10:07
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 05:57:12 +0200, Kaliope <k...@w...pl> napisał:

    > Tomek
    >
    > A łyżworolki? Tylko, jak jestem na rauszu mam odwagę na tym jeździć:-)

    ja też :-)
    Ale łyżworolki są legalne, bo ani to pojazd mechaniczzny ani inny pojazd.