  • 1. Data: 2004-07-19 22:01:23
    Temat: Jak to jest z aresztem?
    Od: "Tomasz Żakowski" <1...@w...pl>

    Witam na wstepie wszystkich zgromadzonych.
    Pisze ten list tutaj na ta grupe po raz pierwszy bo nigdy nie wychodzilem az
    tak poza prawo.
    Chodzi o mojego znajomego. Dzis rano zostal zatrzymany, wzieto go na
    komisariat po czym do aresztu. Chcialbym sie dowiedziec czy wypuszcza oni go
    po 48godzinach czy juz teraz po 3-ech miesiacach? Jak to jest bo ja
    kompletna noga jestem.
    Zaraz ktos sie moze zapyta za co go zatrzymali wiec juz odpowiadam. W sumie
    nie wiadomo a mozna sie tylko domyslac bo narazie zadnego kontaktu z nim nie
    bylo. To ze jest w areszcie wiem dlatego ze mam znajomego funkcjunariusza. A
    wiec siedzi tam prawdopodobnie za oclenie i rejestracje aut sprowadzonych z
    zagranicy. podejzewam iz dlatego ze kwota byla dosc mocno zanizona, albo ze
    te auta byly podejzane. A zeby bylo smieszniej autka te sa kogo
    innego...znajomy zostal tylko 'podstawiony' aby wszystkie formalnosci oplat
    celnych itp zalatwic.

    Tomasz Żakowski
    206/2.0/HDi
    GG9100094

  • 2. Data: 2004-07-19 22:31:22
    Temat: Re: Jak to jest z aresztem?
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 00:01:23 +0200, Tomasz Żakowski <1...@w...pl>
    napisał:

    > Witam na wstepie wszystkich zgromadzonych.
    > Pisze ten list tutaj na ta grupe po raz pierwszy bo nigdy nie
    > wychodzilem az
    > tak poza prawo.
    [ciach]

    Zapewne został zatrzymany. Prokurator ma teraz 48 godzin na przedstawienie
    sądowi wniosku o tymczasowe aresztowanie. Po przedstawieniu wniosku sąd ma
    24 godziny na wydanie postanowienia.
    Jak aresztuje to na max 3 miesiące, jak nie to wypuszczą.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 3. Data: 2004-07-20 07:04:47
    Temat: a co z pracą?
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > 24 godziny na wydanie postanowienia.
    > Jak aresztuje to na max 3 miesiące, jak nie to wypuszczą.

    Dołączę sie do posta: A co w takim przypadku z pracą? Zakładając że jest
    niewinny - wypuszczą po 3 miesiącach. Zapewne po tym okresie ma już po pracy.

  • 4. Data: 2004-07-20 07:27:48
    Od: "Tomasz Żakowski" <1...@w...pl>

    Użytkownik "Falkenstein

    > Po przedstawieniu wniosku sąd ma
    > 24 godziny na wydanie postanowienia.
    > Jak aresztuje to na max 3 miesiące, jak nie to wypuszczą.

    Dzaieki za odpowiedz. Nie wiem czy sie cieszyc czy nie ale pewnie jak
    wyjdzie to podpali mu bude za to w co go wkrecil ten rzekomy znajomy od
    aut....

    Tomasz Żakowski
    206/2.0/HDi
    GG9100094

  • 5. Data: 2004-07-20 07:29:39
    Temat: Re: a co z pracą?
    Od: "Tomasz Żakowski" <1...@w...pl>

    > Dołączę sie do posta: A co w takim przypadku z pracą? Zakładając że jest
    > niewinny - wypuszczą po 3 miesiącach. Zapewne po tym okresie ma już po
    pracy.

    Pewnie masz racje-taki nasz kraj juz jest. Ale on jest bezrobotny i chcial
    sobie dorobic pare groszy, a skonczylo sie aresztem.

    Tomasz Żakowski
    206/2.0/HDi
    GG9100094

  • 6. Data: 2004-07-20 09:16:19
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia 20 Jul 2004 09:04:47 +0200, <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Dołączę sie do posta: A co w takim przypadku z pracą? Zakładając że jest
    > niewinny - wypuszczą po 3 miesiącach. Zapewne po tym okresie ma już po
    > pracy.

    Tak.
    Po 3 miesiącach TA umowa o pracę wygasa. Ale pracodawca ma obowiązek
    ponownie zatrudnić pracownika, który zgłosi się w ciągu 7 dni od
    uniewinnienia.