  • 1. Data: 2004-07-19 23:00:10
    Temat: Jak to jest?
    Od: Mineta Ciszy <no_spam@no_priv.pl>

    Witam
    Pytam teoretycznie.
    Przypuścmy że zatrzymała mnie policja, przyłapując mnie na tym jak mocno
    pobiłem kogoś. Jadę na Policję, skladam zeznania, poszkodowany to samo.
    Oni zatrzymują mnie zapewne na 48 godzin. Prokurator w tym czasie daje
    nakaz zatrzymania mnie na sanckji karnej na 3 miesiące w Areszcie
    Śledczym... czy do AŚ jadę prosto z komisariatu czy moge zabrac z domu
    ciuchy itd?
    Jak to jest?
    --
    Tofik

    Tofik to dziwka tak zwykły mawiać te, co go nie miały a bardzo chciały
    by mieć :P

  • 2. Data: 2004-07-19 23:38:44
    Temat: Re: Jak to jest?
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mineta Ciszy" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Pytam teoretycznie.

    na 3 miesiace zamyka sad, a nie prokurator.
    fajne ciuszki dostaniesz w areszcie ;))

    pozdro

  • 3. Data: 2004-07-20 08:03:27
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > nakaz zatrzymania mnie na sanckji karnej na 3 miesiące w Areszcie
    > Śledczym... czy do AŚ jadę prosto z komisariatu czy moge zabrac z domu

    prosto do aresztu, chyba ze sad zazada aresztu dopiero po 48 godz. to
    bedziesz miec czas
    na wziecie ciuszkow.
    Ew. jakis tel. dobrze schowac :)

    P.

  • 4. Data: 2004-07-20 09:08:16
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 01:00:10 +0200, Mineta Ciszy <no_spam@no_priv.pl>
    napisał:

> [...]
    > nakaz zatrzymania mnie na sanckji karnej na 3 miesiące w Areszcie
    > Śledczym... czy do AŚ jadę prosto z komisariatu czy moge zabrac z domu

    Do AŚ jedziesz prosto z sądu. Ale zawsze mogą pozwolić, żeby ktoś podał ci
    ubranie (np jak cie złapali w kąpielówkach)

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej