  • 1. Data: 2008-02-21 21:45:53
    Temat: Równoważny system czasu pracy, a wymiar urlopu
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !!

    Pracuję na stacji paliw w równoważnym systemie czasu pracy. Zmiany trwają 12
    godzin i w miesiącu średnio jest ich 14-15.

    Czy biorąc urlop wypoczynkowy, podanie piszę tylko na te dni, które wg
    grafiku są dniami pracującymi, czy też np. na cały tydzień?

    No i zastawniam się czy przysługuje mi normalnie 20 dni urlopu w roku (czyli
    20x12h = 240h), czy wymiar urlopu jest obliczany na podstawie liczby godzin
    urlopu (20x8 = 160h, 160h/12h = ok 13 dni)?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2008-02-22 15:43:58
    Temat: Re: Równoważny system czasu pracy, a wymiar urlopu
    Od: "EW" <....@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy biorąc urlop wypoczynkowy, podanie piszę tylko na te dni, które wg
    > grafiku są dniami pracującymi, czy też np. na cały tydzień?

    Urlop bierze sie na te dni, ktore sa dla pracownika dniami pracy.