  • 1. Data: 2008-02-21 19:04:34
    Temat: Zapis w regulaminie operatora telekomunikacyjnego
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mam problem z interpretacja zapisu w Umowie promocyjnej z przed 15
    miesięcy. Chodzi o punkt:

    "Po okresie obowiązywania Promocji Klienta obowiązują ceny usług
    bez rabatu, wymienione w aktualnym cenniku".

    I tu pytanie: czy określnie 'aktualny cennik' dotyczy cennika
    obowiązującego w dniu podpisania Umowy promocyjnej czy cennika
    obowiązującego aktualnie?

    j.

  • 2. Data: 2008-02-21 19:48:43
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Lut, 20:04, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
> [...]
    >
    > I tu pytanie: czy określnie 'aktualny cennik' dotyczy cennika
    > obowiązującego w dniu podpisania Umowy promocyjnej czy cennika

    Aktualny cennik dla okresu po obowiazywaniu promocji.

  • 3. Data: 2008-02-22 04:08:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 21 Feb 2008 11:48:43 -0800 (PST), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Aktualny cennik dla okresu po obowiazywaniu promocji.
    Mnie się wydawało, że "aktualny" to <<obowiązujący w danej chwili>>
    tj. w chwili wypowiedzi - podpisywania umowy. Gdybym miał na myśli
    cennik aktualny w okresie _po_ obowiazywaniu promocji napisałbym:
    "cennik aktualny w okresie po obowiazywaniu promocji" albo "cennik aktualny
    w dniu zakończenia promocji". Może potrzebny większy kontekst z tej umowy?

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2008-02-22 09:12:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    poreba napisał(a):

> [...]
    > w dniu zakończenia promocji". Może potrzebny większy kontekst z tej umowy?

    Nic więcej, po za tym co zacytowałem nie ma. Jest ogólny Regulamin
    świadczenia usług, który z jednej strony precyzuje, że "Wysokość cen
    za usługi sieci kreśla Cennik Usług, zatwierdzany przez Zarząd i
    obowiązujący w dniu zawarcia Umowy" ale i, że "Dostawca Usług zastrzega
    sobie prawo do zmiany cen określonych w Cenniku Usług. Zmiany cen
    dokonywane są w trybie określonym w 61 ust. 5 i 6 ustawy z 16 lipca 2004
    Prawo Telekomunikacyjne i nie wymagają zmian umowy z Abonentem." Co
    moim zdaniem znaczy, że określnie "aktualny cennik" oznacza cennik
    aktualnie obowiązujący.

    j.