  • 1. Data: 2008-02-21 22:55:42
    Temat: Re: Znowu dziennikarzyna coś nasmarował (Gazeta Prawna)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.02.2008 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał/a:
    > a jak na czas nieokreślony ? to co ? za 5 lat ktoś będzie chciał zwrot
    > opłaty instalacyjnej ? albo za 8 lat ? i co wtedy ?

    Nie wiem, a prawdę mówiąc nie chce mi się wymyślać.

    FUT pl.soc.prawo,

    Wprowadzenie: Gp,
    http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=2156
    .221.0.39.20.1.0.1.htm

    twierdzi, że w przypadku odstąpienia od umowy z o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych z winy operatora, ma on zwrócić opłatę instalacyjną.

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2008-02-23 16:47:51
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl>

    In article <e...@z...router>, a...@I...ml1.net
    says...
> [...]
    >
    > twierdzi, że w przypadku odstąpienia od umowy z o świadczenie usług
    > telekomunikacyjnych z winy operatora, ma on zwrócić opłatę instalacyjną.

    A od kiedy gazeta prawna jest wyznacznikiem prawa w polsce?

    art