  • 81. Data: 2017-05-18 16:29:01
    Temat: Re: Rondo w lewo
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2017 o 15:34, szerszen pisze:

    > Wiem, problem w tym, że nieogary potem jak widzą C12, to przełączają się w tryb
    "rondo" i już nie zwracają uwagi na nic innego.

    Bez przesady - chyba żaden nie miga w prawo "na zjazdach" (no chyba że
    zjeżdza pierwszym;) Oni raczej twierdzą na odwrót - jak widzą znak
    ronda, to włącza im się "skrzyżowanie jak każde inne". Co akurat w
    przypadku takich "rond" jest prawdą. Problem w tym, że jak wjadą na
    jakieś naprawdę duże, turbinę czy wręcz jakiś plac o powierezchni
    hektara, to nie dość, że sami migają w lewo, bo za pól kilosa będą
    skręcac, to jeszcze wymagają tego od innych i są odporni na wyroki sądów.

    Shrek

  • 82. Data: 2017-05-19 08:49:00
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 18 May 2017 16:29:01 +0200
    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bez przesady - chyba żaden nie miga w prawo "na zjazdach"

    Tego nie zauważyłem, ale magików na "turbinowych" próbujących tradycyjnie swoim
    kapelusznikowym zwyczajem, objechać całe skrzyżowanie zewnętrznym pasem spotykałem na
    swojej drodze.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 83. Data: 2017-07-14 16:18:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I jeszcze Pl. Inwalidów?

    -----

  • 84. Data: 2017-07-14 18:46:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.07.2017 o 16:18, ąćęłńóśźż pisze:

    > I jeszcze Pl. Inwalidów?

    Też nie rondo.