  • 81. Data: 2005-12-24 19:33:09
    Temat: Re: Roman G. w akcji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Wilk wrote:

    > Nagminnie wymaga sie od chetnych uczestniczenia w koncertach zakupu biletow,
    > w niektorych kluback wprowadzone sa karty klubowe - co o tym sadzisz? Jest

    Zamknięte kluby to zupełnie inna sprawa. Wymóg nabycia biletu to tylko
    inna forma uiszczenia opłaty za usługę.

    Natomiast to była publiczna placówka handlowo-usługowa. I w niej
    obsłużony musi zostać Murzyn, Żyd, Arab a nawet mężczyzna.

  • 82. Data: 2005-12-24 19:35:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartek: wrote:

    > Tak samo jak np. "lokal tylko dla niepalących". Też dyskryminacja?

    Nie. Bo takich lokali nie ma. Najwyżej lokale z zakazem palenia - a to
    jest już nie dość, że uzasadnione przepisami, to jeszcze zwykłymi
    kwestiami zdrowotnymi.

  • 83. Data: 2005-12-24 19:38:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Jestem po prostu ciekaw. Skoro Roman G. wchodzi do kawiarni wyraznie
    > oznaczonej, ze jest dla kobiet, to moze tez sika w damskich kiblach.

    Kobiety sikają nieco inaczej od mężczyzn - stąd podział na kibelki jest
    obiektywnie uzasadniony.

    Ale herbatę/kawę to wszystcy chyba funkcjonalnie jednakowym aparatem
    gębowym przyjmują.

  • 84. Data: 2005-12-24 19:40:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Chocby nawet. Ich prawo.

    Nie w ten sposób.

    > Ten zakichany Art 135. powinien byc jak najszybciej wykreslony, bo
    > ogranicza wolnosc.

    Zaraz zaczęły by się pojawiać lokale z tabliczkami Krzyżanowskim wstęp
    wzbroniony ;->

    > Chce sobie zrobic basen dla grubasow i wstep sczuplym zabroniony. Zeby
    > grubi nie czuli sie gorsi.

    To tylko prywatny u siebie w domu.

  • 85. Data: 2005-12-24 19:42:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Wiem, że stare, ale tak mnie naszło :-)

    Stare, ale dobre - ten niedorobiony 'sędzia' specjalizował się chyba
    wyłącznie w sprawach przemocy w rodzinie (i to tylko takich, w których
    pokrzywdzone były kobiety).

  • 86. Data: 2005-12-24 20:12:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Andrzej Lawa [###a...@l...SPAM_PRECZ.com.###] napisał:
    > Stare, ale dobre - ten niedorobiony 'sędzia' specjalizował się chyba
    > wyłącznie w sprawach przemocy w rodzinie (i to tylko takich, w
    których
    > pokrzywdzone były kobiety).

    Jeśli piszesz o tym z Częstochowy, to nie sędzia orzekał, tylko
    asesor. Pewnie w życiu jeszcze przy wykroczeniu nie widział adwokata.
    Zakrzyczeli go i tyle. Liczę gorąco na to, że Romek jednak będzie
    apelował. Mnie tam osobiście by sie nie chciało pieniaczyć z kretynką
    o wpuszczenie do lokalu, ale skoro już poszedł z tym do sądu, to
    uważam, ze należy wrócić z tarczą lub na tarczy. Niby wyroków sie nie
    powinno komentować, ale w każdym razie w mojej ocenie jest on więcej
    niż mocno dyskusyjny i źle by było dla orzecznictwa, by takie
    orzecznictwo się utrzymało. Albo niech będzie orzeczenie sądu
    najwyższego i będzie wiadomo czego się trzymać. No bo tak, to w sumie
    nie wiadomo, bo orzeczenie wyraźnie odstaje od kierunku wyznaczonego
    przez ustawę.

  • 87. Data: 2005-12-24 20:32:19
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    > Jeśli piszesz o tym z Częstochowy, to nie sędzia orzekał, tylko
    > asesor. Pewnie w życiu jeszcze przy wykroczeniu nie widział adwokata.
    > Zakrzyczeli go i tyle.

    Zastanawiam się, jaki wpływ na orzeczenie miał fakt, że wśród pomysłodawczyń
    tego lokalu są znane częstochowskie prawniczki.
    A jeśli wpływ taki był, to czy się ujawni także w sądzie okręgowym.

    > Liczę gorąco na to, że Romek jednak będzie apelował.

    Posłałem po uzasadnienie wyroku.

    > Mnie tam osobiście by sie nie chciało pieniaczyć z kretynką o wpuszczenie
    > do lokalu

    Zjawisko ma szerszy wymiar. Jest tych kobiet pomysłodawczyń tam ze
    czterdzieści, niektóre to ponoć jakaś lokalna śmietanka - lekarki,
    prawniczki i takie tam.

    Roman

  • 88. Data: 2005-12-24 20:49:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli piszesz o tym z Częstochowy, to nie sędzia orzekał, tylko
    > asesor. Pewnie w życiu jeszcze przy wykroczeniu nie widział adwokata.

    Stąd cudzysłów w mojej wypowiedzi ;)

  • 89. Data: 2005-12-24 20:50:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman G. wrote:

    > Zjawisko ma szerszy wymiar. Jest tych kobiet pomysłodawczyń tam ze
    > czterdzieści, niektóre to ponoć jakaś lokalna śmietanka - lekarki,
    > prawniczki i takie tam.

    Czyli 'Seksmisja' nie-całkiem-na-wesoło...

    Liga rządzi! Liga radzi! Liga nigdy nas nie zdradzi!

    ;->

    PS: a Kopernik była kobietą...

  • 90. Data: 2005-12-24 20:57:01
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Liga rządzi! Liga radzi! Liga nigdy nas nie zdradzi!

    Coś w tym stylu...

    Roman