    From: mu<h...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rocznik 81 bez studi a mam wezwanie izła sytuacje
    Date: Fri, 10 Mar 2006 10:18:04 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam rozpaczliwie szukam pomocy. Jestem z rocznika 81 liceum bez matury
    skonczyłem dwa studium 2 letnie na zawud tecnika. Raz pisałem prosbe do
    komendantra z prosba o aodroczenie w celu skonczenia szkoły na okres 12
    miesziecy. Uzyskałem pozytywna opinie po czym w tamtym roku we wrzesniu
    zostałem wezwany po odbiór karty powoołania złozyłem podanie o słuzbe
    zastepcza w wojewudzkim osrodku odrzucili w pazdierniku w warszawie w pod
    koniec listopada tez. Teraz dostałem poniwnie a z tego co sie porietuje to przepis
    46 mówi ze poborowi którzy ukonczyli 24 rok zycia roku kalendarzowego
    przechodza do rezerwy. Mam trudna sytuacje rodzinna bo tata mi zmarł w 97 mama
    na bezrobociu i po operacjach bez renty siostra przcuje jako nauczycielka ale musi
    robic studia aby utrzymac prace wiec z moich zarobkuw i dzie w durzejmierze na
    utrzymanie domu . Dzwoniłem do wku i powiedzieli że ten przepis art 46 nie ma u
    mnie zastosowania bo składałem wniosek o służbe zastepczą. Ale według mojej
    interpretacji i jednego prawnika wojskowego to by tak było jakbym był niemożliwy
    do sciagniecia przed 31 grudnia roku kalendarzowego w którym koncze 24 lata. a
    mogli mnie sciagnac bo był na to czas. Wiec jak sie wdałem w dyskusje to sie
    pomnie powydzieralali i powiedzili zebym sobie wzioł tych prawników i powodzenia.
    A jesli mowa o odroczenie to juz raz kozystałem z atr 39 na szkołe a jego mozna
    tylko raz stosowac tzw list do komendanta. Jestem w kropce niewiem co robić
    Ja mam prace stałą 6 lat i mieszkamy na wszi mamy pole. Jak to sie odnosi do
    prawa rosze o szybka pomoc Dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info