  • 11. Data: 2012-11-21 10:11:50
    Temat: Re: Robi się coraz drapieżniej i śmieszniej :-(
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Feromon wrote:

    > Mnie to jakby nie śmieszy. Mam dwójke dorosłych dzieci i trzy internety -
    > dwa stacjonarne i jeden mobilny. Ani za dzieci nie dostanę, ani za
    > internet. DLACZEGO??? To niesprawiedliwe....

    Nieznaszsie. To jest sprawiedliwość społeczna!

    J.

    www.kontestacja.com

  • 12. Data: 2012-11-21 10:25:56
    Od: W <w...@w...pl>

    SQLwiel wystukał, co następuje:

    > Bo gdyby było tak prosto, to każdy by sobie sam wszystko policzył i nie
    > byłoby sensu istnienia miliona biur rachunkowych/podatkowych, które
    > zajmują się tylko "mieszaniem" (a nie słodzeniem), ale odprowadzają
    > Vaty-s(t)raty, ZUSy-srusy i okupant ma dochód.
    > A, że ludzie od tego biednieją - to kogóż to obchodzi?
    >
    > Objaśniony?

    a, czyli to na zasadzie 'zatrudnijmy 100% społeczeństwa w urzędach'? ;)

  • 13. Data: 2012-11-21 10:34:13
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-21 10:25, W pisze:

    > a, czyli to na zasadzie 'zatrudnijmy 100% społeczeństwa w urzędach'? ;)

    Jakie 100%??? Tylko *SWOICH*!
    Ktoś przecież musi na nich zarobić i jeszcze uważać, że jest mu dobrze.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 14. Data: 2012-11-21 12:48:30
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-21 10:34, SQLwiel pisze:

    > Jakie 100%??? Tylko *SWOICH*!
    > Ktoś przecież musi na nich zarobić i jeszcze uważać, że jest mu dobrze.

    Uważaj. Jak masz w szopie trochę worków nawozu na wiosenne posypanie pod
    oziminę to...
    Teraz już nie można tak po prostu krytykować. Trzeba używać aluzji,
    przenośni, i innych środków artystycznych żeby przypadkiem nie podpaść
    pod antypaństwowca. A już jak zalecisz krytyką inwestoró-spekulantów to
    antysemita jak nic :-)

  • 15. Data: 2012-11-21 15:33:08
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 11/21/2012 11:34 AM, SQLwiel wrote:

    > Jakie 100%??? Tylko *SWOICH*!
    > Ktoś przecież musi na nich zarobić i jeszcze uważać, że jest mu dobrze.

    Ta oczywiscie ta grupa musi byc na tyle duza, aby skutecznie bronila
    status quo.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 16. Data: 2012-11-21 16:20:56
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-21 15:33, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Ta oczywiscie ta grupa musi byc na tyle duza, aby skutecznie bronila
    > status quo.

    Po co? Od czego motłoch? Sztuka-jest-sztuka. Każdy głos durnego
    motłochu, któremu się wciśnie każdy kit z tv, jest wart tyle samo, co
    głos myślącego, który widzi jak to działa i co-on-może.

    Rozkład Pareto, Panie. Społeczeństwo dzieli się na motłoch i elity.
    Czego jest więcej?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 17. Data: 2012-11-22 01:07:10
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-21 07:35, W pisze:
> [...]
    > sensu? Dlaczego nie może być prosta - jedna stawka, bez żadnych wyjątków,

    Najpierw dają, wkrótce zabierają. Chcą pokazać najpierw jaki to mają
    gest dla "ludu", później "spod nosa" zabierają. Oj, dziady dziady nad
    dziadami...Tak jak ten Wałęsa, ale on nie dał nic z tego co obiecał.

    --
    animka