  • 1. Data: 2012-11-07 21:09:02
    Temat: uprawnienia przedstawiciela pracowników w radzie nadzorczej
    Od: Refael72 <r...@g...com>

    czy będąc przedstawicielem pracowników w radzie nadzorczej komunalnej
    spółki z o.o. , można przekazywać pracownikom informacje (oprócz,
    oczywiście, poufnych) w formie komunikatu podpisanego własnym
    nazwiskiem- a nie przewodniczącego rady?

  • 2. Data: 2012-11-07 21:17:53
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2012 21:09:02 UTC+1 użytkownik Refael72 napisał:

> [...]
    > oczywiście, poufnych) w formie komunikatu podpisanego własnym
    > nazwiskiem- a nie przewodniczącego rady?

    Swojego *własnego* komunikatu -- jak najbardziej tak. Oprócz ochrony tajemnicy
    przedsiębiorstwa pracodawcy zwróciłbym jeszcze uwagę na ochronę dóbr osobistych osób
    trzecich oraz -- tak, tak -- ryzyko wejścia w paradę związkom zawodowym ;-)

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 3. Data: 2012-11-21 00:07:29
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    >Użytkownik "Refael72" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    bj.googlegroups.com...
> [...]
    >oczywiście, poufnych) w formie komunikatu podpisanego własnym
    >nazwiskiem- a nie przewodniczącego rady?

    Wszelkie informacje należy rozpowszechniać
    po przeczytaniu ustawy o ochronie danych osobowych.
    Bo ja ostatnio musiałem zaprotestować w sprawie
    wysyłania bilingów telefonów służbowych WSZYSTKIM
    użytkownikom o wszystkich rozmowach innych użytkowników.

    Feromon