    From: "Agalay" <a...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja ze studiow - skresla automatycznie ?
    Date: Sun, 14 Dec 2003 23:59:32 +0100

    Użytkownik "Michal Potocki" <n...@m...email.pl> napisał w wiadomości
    news:briint$sah$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    >
    > Zaczalem w pazdzierniku 5-cio letnie studia dzienne na uczelni panstwowej.

    Jesli zaczales tzn 1 rok, a jesli 1 rok to np. na mojej uczelni ( i na kilku
    innych podobnie) jak sie go nie zaliczy to sie automatycznie wylatuje bez
    mozliwosci powtarzania. Ten przywilej dotyczy tylko studentow 2 roku i w
    zwyz. Zobacz na strone Twojej uczelni, moze maja tam regulamin. Poza tym,
    jesli na zajeciach sie nie pojawiles, to rowniez nie odebrales indeksu, czy
    tak? Bo jesli tak to juz dawno poleciales z lisy studentow (u mnie na
    uczelni rowniez i tak bylo).

    ==
    ---- www.dzwoneczki.30.pl
    LOGO, DZWONKI (nowości), GRY JAVA, TAPETY
    SMSy GŁOSOWE, FLASH SMS
    oraz NOWOŚĆ - kolorowe animacje do motoroli !!!