    From: "Michal Potocki" <n...@m...email.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rezygnacja ze studiow - skresla automatycznie ?
    Date: Sun, 14 Dec 2003 21:55:23 +0100

    Witam!

    Zaczalem w pazdzierniku 5-cio letnie studia dzienne na uczelni panstwowej. W
    tym samym czasie trafila mi sie interesujaca, lecz zajmujaca czasowo praca,
    uniemozliwiajaca mi niestety studiowanie. Na zajeciach sie nie pojawilem.

    Czy mam obowiazek poinformowac uczelnie, ze rezygnuje ze studiow?
    Boje sie, iz mimo braku mojej obecnosci na zajeciach, zamiast mnie skreslic
    wciela moja osobe na liste powtarzajacych rok - a to jest juz niestety
    platne.

    Pracuje prawie 400 km od uczelni, w dodatku jedynie niedziele czasami mam
    wolne i w zwiasku z tym nie mam mozliwosci zalatwic tej sprawy osobiscie.

    dziekuje na pomoc, Michal