  • 1. Data: 2005-09-20 06:09:15
    Temat: Rezygnacja z usług TP SA
    Od: "Maciek" <m...@i...net.pl>

    Bardzo proszę o informację, gdzie w necie można
    znaleźć wzór takiego pisma, żeby być w zgodzie
    z formalnymi wymogami TP SA.
    Co powinno zawierać takie pismo?

    Na jaki adres należy pismo wysłać lub dostarczyć?
    Czy można np. do BOK? (mieszkam w Gdańsku)

    Za pomoc z góry dziękuję
    Maciek

  • 2. Data: 2005-09-20 10:58:01
    Temat: Re: Rezygnacja z usług TP SA
    Od: BOULI <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl>

    Wielce Szanowny(a) Maciek raczył(a) napisać :
> [...]
    > Co powinno zawierać takie pismo?
    >
    > Na jaki adres należy pismo wysłać lub dostarczyć?
    > Czy można np. do BOK? (mieszkam w Gdańsku)

    idz do telepunktu, wez formularz rezygacji i mozesz to zrob w telepukncie.
    (wez sobie kopie formularza rezygnacji z podpisa ze przyjeli i datą i
    po problemie.

  • 3. Data: 2005-09-20 11:09:32
    Od: "Maciek" <m...@i...net.pl>

    "BOULI" napisał:

    > idz do telepunktu, wez formularz rezygacji i mozesz to zrob w telepukncie.
    > (wez sobie kopie formularza rezygnacji z podpisa ze przyjeli i datą i
    > po problemie.

    Dzieki:))
    Aż wierzyć się nie chce że w Telepunkcie mają taki
    formularz:))
    Na zawarcie umowy to taaaaaak, ale czy na rezygnację?

    Oczywiście przejdę się i sprawdzę.
    --
    Maciek

  • 4. Data: 2005-09-20 11:26:39
    Od: BOULI <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl>

> [...]
    > Aż wierzyć się nie chce że w Telepunkcie mają taki
    > formularz:))
    > Na zawarcie umowy to taaaaaak, ale czy na rezygnację?

    ojciec był jakieś dwa tygodnie temu zrezygnować z tel.stacjonarnego.
    wystarczył dowód osobisty i rachunek.
    co prawda go pani namawiała na mniejszy abonament itd.. ale zrezygnował
    :) udało mu się:)

  • 5. Data: 2005-09-20 12:17:39
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    BOULI napisał(a):

> [...]
    > wystarczył dowód osobisty i rachunek.
    > co prawda go pani namawiała na mniejszy abonament itd.. ale

    Się jeszcze nie ciesz;-) sprawdzaj i interweniuj zaraz po dniu, w którym
    powinni odlaczyc telefon. Moim zajęło to jeszcze dwa dni po, i to po
    interwencji, ze jakim prawem jeszcze działa i kto im abonament
    zaplaci;-)

    Justyna

  • 6. Data: 2005-09-20 13:40:09
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 14:17:39 +0200, krys napisał(a):

    > Się jeszcze nie ciesz;-) sprawdzaj i interweniuj zaraz po dniu, w którym
    > powinni odlaczyc telefon. Moim zajęło to jeszcze dwa dni po,

    To i tak miałeś szczęście, u mnie - mimo wielokrotnych interwencji - przez
    osiem miesięcy wyłączali ....

    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2005-09-20 14:48:30
    Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl>

    > To i tak miałeś szczęście, u mnie - mimo wielokrotnych interwencji - przez
    > osiem miesięcy wyłączali ....

    ale czy przez te 8 miesiecy
    przychodzil do ciebie rachunek?

    bo ja wlasnie jestem w podobnej sytuacji :-)
    tzn... pod koniec wrzesnia powinni
    mi wylaczyc telefon i sie juz doczekac nie moge ;)

    --
    michal

  • 8. Data: 2005-09-20 15:55:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Mieczysław napisał(a):

    > To i tak miałeś szczęście, u mnie - mimo wielokrotnych interwencji -
    > przez osiem miesięcy wyłączali ....

    Wiesz, bo ja to przekonująca jestem;-)

    Justyna

  • 9. Data: 2005-09-20 16:20:55
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 16:48:30 +0200, q_w_e napisał(a):

    > ale czy przez te 8 miesiecy
    > przychodzil do ciebie rachunek?

    Cały czas przychodziły rachunki. Ja ich nie płaciłem i reklamowałem. W
    końcu po 6 miesiącach uznali reklamację i przysłali krekty - wyczyścili do
    zera. A w miesiącu 7 i 8 znowu przysłali rachunki. Te już kompletnie
    olałem : nie reklamowałem i nie płaciłem. do dzisiaj cisza.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 10. Data: 2005-09-20 16:21:37
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 17:55:33 +0200, krys napisał(a):

    > Wiesz, bo ja to przekonująca jestem;-)

    Widocznie miałem słabe argumenty :-)

    --
    Mieczysław