  • 11. Data: 2005-09-20 16:23:24
    Temat: Re: Rezygnacja z usług TP SA
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 16:48:30 +0200, q_w_e napisał(a):

> [...]

    Aha, ważna rzecz - nie należy korzystać z telefonu pomimo że działa ( tak
    myślę że uznali by to za wycofanie się z wypowiedzenia umowy ). Przyjmować
    rozmowy można, tylko nie dzwonić.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 12. Data: 2005-09-20 17:09:02
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Mieczysław <m...@o...pl> naskrobał/a w

    > Cały czas przychodziły rachunki. Ja ich nie płaciłem i reklamowałem.
    > W końcu po 6 miesiącach uznali reklamację i przysłali krekty -
    > wyczyścili do zera. A w miesiącu 7 i 8 znowu przysłali rachunki. Te
    > już kompletnie olałem : nie reklamowałem i nie płaciłem. do dzisiaj
    > cisza.

    Jak ja zrezygnowałem z neo+ w lipcu, to do grudnia przychodziły rachunki.
    Przestały dopiero jak wogóle zrezygnowałem z ich "usług".

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kazdy ma jakiegos bzika, Kazdy jakies hobby ma, A ja w kompie mam Chomika, Co mi
    newsy codzien ssa.

  • 13. Data: 2005-09-20 18:41:08
    Od: Marcin Majchrzak <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-09-20 18:23:24, na pl.soc.prawo
    (<news:1tgnirreg99xj.7efpi2v9cts8$.dlg@40tude.net>), Mieczysław napisał(a):

    > Aha, ważna rzecz - nie należy korzystać z telefonu pomimo że działa ( tak
    > myślę że uznali by to za wycofanie się z wypowiedzenia umowy ). Przyjmować
    > rozmowy można, tylko nie dzwonić.

    A gdyby tak zaryzykować i powołać się na art. 15 Ustawy z 2.03.2000 r o
    ochronie niektórych praw konsumentów:
    "Spełnienie świadczenia niezamówionego przez konsumenta następuje na ryzyko
    przedsiębiorcy i nie nakłada na konsumenta żadnych zobowiązań"

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak