  • 201. Data: 2019-07-18 11:42:41
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście, że ponad.
    Dzierżyński najpierw rozstrzeliwał, a później się zobaczy.

    -----

  • 202. Data: 2019-07-18 11:44:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wynajmowałeś coś od spółdzielni?
    Bo zaraz niejaki Liwiusz Cię opierdoli, że jesteś idiotą nie rozumiejącym pojęcia
    "czynsz".
    W spółdzielniach są opłaty (zwykle).

    -----

  • 203. Data: 2019-07-18 17:19:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-07-17 o 17:48, ąćęłńóśźż pisze:

    >Wszystko będzie miał w rewirze, więc teoretycznie blisko.

    W rewirze to bedzie mial, jak delikwent tam mieszka.
    A jak nie mieszka i trzeba odszukac inny prawdopodobny adres ... a on
    moze byc w calkiem innym rewirze.

    A jak sasiedzi powiedza "wyjechal do Irlandii" ?

    > A czynności terenowych komornik ma wiele, więc może po prostu
    > realizować przy okazji innych wyjść z kancelarii. Zresztą jakie to
    > ma znaczenie, że my nie wiemy jak to zrobić - nie jesteśmy
    > komornikami i zapewne jesteśmy ostatnimi osobami, których komornik
    > miałby słuchać w tym przedmiocie.

    No coz, komornik niby potrafi delikwentow lapac ... bedzie dzwonil o
    6-tej rano :-)
    Ale czemu o 6-tej a nie o 5-tej ?

    J.

  • 204. Data: 2019-07-18 17:29:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-18 o 11:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie żartuj, nawet siedziby komorników są często poza rewirami.

    Przepisy tego nie dopuszczają.

    --
    Liwiusz

  • 205. Data: 2019-07-18 17:31:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-18 o 17:19, J.F. pisze:

    > W rewirze to bedzie mial, jak delikwent tam mieszka.

    Zadaniem komornika będzie doręczyć, lub napisać, dlaczego nie może
    doręczyć. Jeśli dlatego, że mieszka poza rewirem - to wracamy do
    wezwania powoda do wskazania adresu pozwanego.

    --
    Liwiusz

  • 206. Data: 2019-07-18 17:38:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.07.2019 o 10:32, Liwiusz pisze:

    > Mylisz procedurę  karną z cywilną. Jak i samo pojęcie "winy".

    Rozumiem, że w cywilnej domniemanie niewinności nie obowiązuje?

    --
    Shrek

  • 207. Data: 2019-07-18 17:52:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.07.2019 o 17:38, Shrek pisze:

    > Rozumiem, że w cywilnej domniemanie niewinności nie obowiązuje?

    postępowanie cywilne różni się od postępowania karnego na niekorzyść
    sprawcy, domniemanie niewinności dotyczy odpowiedzialności karnej i
    obowiązuje w Bolanda z mocy konstytucji art.42

    porównaj postępowanie wobec O.J. Simpsona, został uniewinniony w
    procesie karnym, a skazany w postępowaniu cywilnym:)

    w Bolanda w postępowaniu cywilnym jest odpowiedzialność deliktowa :

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Odpowiedzialność_delik
    towa

    --
    I love love

  • 208. Data: 2019-07-18 17:56:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.07.2019 o 17:52, u2 pisze:

> [...]
    > procesie karnym, a skazany w postępowaniu cywilnym:)
    >
    > w Bolanda w postępowaniu cywilnym jest odpowiedzialność deliktowa :

    jest jeszcze n.p. odpowiedzialność kontraktowa, gdzie wierzyciel nie ma
    obowiązku wykazania winy sprawcy:)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Odpowiedzialność_kontr
    aktowa

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Odpowiedzial
    ność_cywilna

    --
    I love love

  • 209. Data: 2019-07-18 20:19:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Liwiusz nie dopuszcza, żeby komornik przy SR dla Wwy-Żoliborza miał siedzibę na
    Bemowie (obszar SR dla Wwy-Woli)?
    Śmieszny chłopczyk z tego Liwiusza.

    -----

  • 210. Data: 2019-07-18 23:17:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Jul 2019 17:31:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Zadaniem komornika będzie doręczyć, lub napisać, dlaczego nie może
    > doręczyć. Jeśli dlatego, że mieszka poza rewirem - to wracamy do
    > wezwania powoda do wskazania adresu pozwanego.

    powod adres jaki znal to podal.
    Chcesz teraz jeszcze z niego 31 zl wyciagnac ?

    A adres zameldowania tez moze byc nieprawidlowy.

    Cos pisales o bankach, i ze komornik ma wieksze mozliwosci ... to
    powiedzmy ze przez bank ustali aktualny adres ... ale poza rewirem.

    I co wtedy ?

    J.