  • 71. Data: 2022-07-21 20:41:31
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 21 lipca 2022 o 20:09:46 UTC+2 Shrek napisał(a):
> [...]
    lepsze - a wiadomo, skąd ta nazwa i czemu umarło?)
    > Jest z powrotem. A przynajmniej było. Za 10,50 za czteropak było rok
    > temu:P Gówno takie, że tylko powrót EB był gorszy.

    A to nie ten sam "wydawca"?

  • 72. Data: 2022-07-21 20:52:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2022 20:23:36 +0200, Shrek wrote:

    > Nie wiem. Zapytaj księdza dobrodzieja. Zasadniczo żadnych bo póki co
    > obowiązuje cię to, co jest zapisane w konstytucji ratyfikowanych umowach
    > miedzynarodowych i ustawach, a z tego co wiem żadna ustawa ani konkordat
    > nie zabrania w ogólności dupczenia przed małżeństwem. W sumie nawet
    > dupczenia innych w czasie trwania małżeństwa też nie zabrania -
    > przynajmniej nie wprost:P

    Sprawdzic jak to na przestrzeni lat bylo, w tym np w "purytanskich"
    srodowiskach.

    > No i?

    No i sie trzeba wyspowiadac przed ślubem.
    I wyznac grzechy.
    I uzyskac rozgrzeszenie.
    I obiecac poprawę.
    Ze sie wiecej nie bedzie dupczylo bez slubu :-)

    > Pewnie jakaś zdrowaśka albo litania - tak kiedyś dawali za wszystko jak
    > chodziłem - no ale wtedy jeszcze nie dupczyłem:P

    Nadal chyba podobnie, ale to obiecanie poprawy ...

    > O w końcu o prawie mówimy.

    "macie tylko 10 przykazan".

    No dobra, niewyrazne są, ale ksiadz chyba uczy na religii o co chodzi
    z tym cudzym łóżkiem.
    Na spółkę kupic czy co ? :-)

    > Jak dla mnie bez sensu - to już żadne wyznanie grzechów, bo nawet ich
    > nie wyszczególniasz sam przed sobą, pokuta ani żal - po co taka szopka?
    > No ale ja się na tym nie znam.

    Ogolnie masz racje.
    Widac z czegos wynika ten obowiązek spowiedzi .. ale kto to wymyslil?

    J.

  • 73. Data: 2022-07-21 21:02:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 21 lipca 2022 o 20:06:32 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    lepsze - a wiadomo, skąd ta nazwa i czemu umarło?)
    > Nie. Tam był zakaz robienia wizerunków Pana Boga, co trochę blokowało
    > sprzedaż różnych rzeczy przez kościół. bo ludzie nie zawsze dawali się
    > namawiać na zakup wirtualnego towaru w tych czasach.

    No to skoro można Panu Bogu wyciąć coś z tekstu (no z Biblii się nie odważyli, w ST
    wciąż jest, ale w katechiźmie obowiązuje inna wersja) "bo tak" (no dobra, prawidłowo
    wytłumaczyłeś, że tu było zwyczajne "bo się nie opyla") to już małym mikim jest
    interpretowanie tak jak się komu zachce.

  • 74. Data: 2022-07-21 21:39:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to nie ten sam "wydawca"?

    NIe mam pojęcia - ani kto był pierwszy ani ostatni - puszki wyjebałem i
    nie zamierzam do tego wracać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2022-07-21 21:44:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2022 o 20:52, J.F pisze:

    > Sprawdzic jak to na przestrzeni lat bylo, w tym np w "purytanskich"
    > srodowiskach.

    No ale robert żyje tu i teraz i może legalnie dymać, będąc nawet w
    małżeństwie małolaty albo i małolatów jak woli, byle po 15 roku życia.

    > No i sie trzeba wyspowiadac przed ślubem.
    > I wyznac grzechy.
    > I uzyskac rozgrzeszenie.
    > I obiecac poprawę.
    > Ze sie wiecej nie bedzie dupczylo bez slubu :-)

    Ale od zawsze wspólna linia była taka że dawało się pokutę i już. Więc
    gdzie tu nowa "linia orzecznictwa"?

    > Nadal chyba podobnie, ale to obiecanie poprawy ...

    Panie boże starałem się ale obdarzyłeś mnie tak słabą wolą... Będę
    musiał się jeszcze raz wyspowiadać:P

    > "macie tylko 10 przykazan".

    To zapytam jaka jest sankcja:P

    > No dobra, niewyrazne są, ale ksiadz chyba uczy na religii o co chodzi
    > z tym cudzym łóżkiem.
    > Na spółkę kupic czy co ? :-)

    Kur... ostatnio w takim razie małżonkę w nieswoim... I sam za hotel
    płaciłem:P

    > Ogolnie masz racje.
    > Widac z czegos wynika ten obowiązek spowiedzi .. ale kto to wymyslil?

    Wynika chyba z tego, że do komunii trzeba "z czystym sercem":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2022-07-21 22:06:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2022 21:44:24 +0200, Shrek wrote:

    > No ale robert żyje tu i teraz i może legalnie dymać, będąc nawet w
    > małżeństwie małolaty albo i małolatów jak woli, byle po 15 roku życia.

    No ale to skutek "postępu społecznego"

    https://twojahistoria.pl/2019/02/28/jak-w-dawnej-pol
    sce-karano-za-cudzolostwo-ukazaly-sie-doglebne-badan
    ia-tematu/

    > Ale od zawsze wspólna linia była taka że dawało się pokutę i już. Więc
    > gdzie tu nowa "linia orzecznictwa"?

    No ale jak rozgrzeszyc bez obietnicy poprawy?

    > Panie boże starałem się ale obdarzyłeś mnie tak słabą wolą... Będę
    > musiał się jeszcze raz wyspowiadać:P

    To jej wina !

    Ale trzeba jednak obiecac poprawe.

    Albo spowiadac w dniu ślubu, to obietnica bedzie szczera :-)

    Albo ksiadz musi namawiac do utrzymania czystosci ... przez pare dni
    :-)

    > Kur... ostatnio w takim razie małżonkę w nieswoim... I sam za hotel
    > płaciłem:P

    Wspolnota małzenska, chyba ze zdązyles rozdzielnosc majątkową zrobic
    :-)

    No ale kto to zapisał ?

    J.

  • 77. Data: 2022-07-21 22:34:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2022 o 22:06, J.F pisze:

    > No ale to skutek "postępu społecznego"
    >
    > https://twojahistoria.pl/2019/02/28/jak-w-dawnej-pol
    sce-karano-za-cudzolostwo-ukazaly-sie-doglebne-badan
    ia-tematu/

    Kiedyś było kiedyś. Chociaż kościół rzeczywiście przeszłością żyje.

    > No ale jak rozgrzeszyc bez obietnicy poprawy?

    No toż obiecać można...

    > To jej wina !

    o!

    > Ale trzeba jednak obiecac poprawe.
    >
    > Albo spowiadac w dniu ślubu, to obietnica bedzie szczera :-)

    "widzę jednak inne możliwości";)

    > Wspolnota małzenska, chyba ze zdązyles rozdzielnosc majątkową zrobic
    > :-)

    Ok, no ale dalej w cudzym... No chyba że by po linii że najem jest równy
    tytyłowi posiadania czy jakoś tak:P

    > No ale kto to zapisał ?

    NIe wiem:P Pewnie jakiś papież:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2022-07-22 02:10:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale raczej wszyscy mają gdzieś córkę (nie pierwsza ani ostatnia
    > "celebrytka" zarabiająca na opisywaniu czy pokazywaniu swojego seksu,

    Tak wszyscy twierdzą, przy czym koncentrują się głównie na córce :)

    > nawet niespecjalnie łada w porówaniu z resztą;)), ale raczej matkę.
    > Która paradoksalnie wcale dobrze nie wybrnęła, bo powiedziała że córka
    > jest dorosła i jej nic do tego, co nie przeszkadza jej w ocenie innego
    > dorosłego, obnażając swoją hipokryzje.

    Wszystko co widziałem to ogólne twierdzenia, a nie ocena postępowania
    konkretnych osób.

    > A córka po prostu wykorzystała swoją matkę w promocji swojego profilu i
    > książki, bo inaczej nikt by się nią nie zainteresował. Więc teraz niech
    > nie płacze, że o tym się mówi, bo taki był sens tego zagrania;)

    A płacze ta córka? Pewnie nawet całkiem zadowolona z rozgłosu.

    --
    Marcin

  • 79. Data: 2022-07-22 02:22:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To się nie stosuj:P Albo jeszcze uczciwiej olej całość instytucji z
    > którą się nie zgadzasz.

    > No według KK nie twoja, więc cudzołożysz. Mnie nie pytaj czemu:P

    Kobieta nie, ale możecie łoże kupić na spółkę i wtedy żadne nie będzie
    cudzołożyło.

    --
    Marcin

  • 80. Data: 2022-07-22 02:50:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A kto hejtuje?

    Jakaś banda moralistów czy cóś.

    > Bo w swiatopogladzie PiS, to chyba corka zle robi.

    Zapewne, choć zapewne nie w światopoglądzie a jego oportunistycznej
    manifestacji.

    > A tak swoja droga - w Indonezji islam dominuje, a on ma na te sprawy
    > poglady jeszcze skrajniejsze niz KK.
    > Ale Bali to wyjatek, i tam hinduizm dominuje ... ale muzułmanie walczą
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_na_Bali_(2002)
    >
    > Ciekawe o co poszlo ...

    O nic. Tzn. o to co zwykle. Skupisko zachodnich turystów po prostu.
    Kuta, zawsze miała reputacje miejsca pełnego barów, dyskotek, chlania,
    surfowania, ale nigdy się tam po barach w nocy nie włóczyłem więc nie
    wiem jak z rozpustą :) W krajach islamskich, jak Indonezja, czy Malezja
    (ale już nie Brunei) takie formy barowej rozrywki to nic specjalnego.
    Tuż obok Bali znajduje Lombok i wyspy Gili. Muzułańskie. Niczym się to
    specjalnie MZ nie różni od Bali w sensie rozrywkowym. Alkohol jest
    dostępny, chleje kto chce, nikt się nie owija (będąc zachodnią kobietą)
    w jakieś szmaty. Przynajmniej na plażach, w barach czy innych podobnych
    miejscach.

    --
    Marcin