    Date: Thu, 21 Jul 2022 21:44:24 +0200
    Subject: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <14imobbeehs9p$.12xtvmw6jv5$.dlg@40tude.net>
    <62d7ccc4$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    <e1t66dtxxvmq$.j2crnyaioshm.dlg@40tude.net>
    <62d94ab3$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <gz7pwvy9men6.nyv7w3zoelw8$.dlg@40tude.net>
    <62d95093$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
    <1jlu6zf4ok0jt$.nid6pk3vzrl9.dlg@40tude.net>
    <62d984d3$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <62d99127$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <62d999a8$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <1jkejotrazgim$.13cj767blojs1.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2022 o 20:52, J.F pisze:

    > Sprawdzic jak to na przestrzeni lat bylo, w tym np w "purytanskich"
    > srodowiskach.

    No ale robert żyje tu i teraz i może legalnie dymać, będąc nawet w
    małżeństwie małolaty albo i małolatów jak woli, byle po 15 roku życia.

    > No i sie trzeba wyspowiadac przed ślubem.
    > I wyznac grzechy.
    > I uzyskac rozgrzeszenie.
    > I obiecac poprawę.
    > Ze sie wiecej nie bedzie dupczylo bez slubu :-)

    Ale od zawsze wspólna linia była taka że dawało się pokutę i już. Więc
    gdzie tu nowa "linia orzecznictwa"?

    > Nadal chyba podobnie, ale to obiecanie poprawy ...

    Panie boże starałem się ale obdarzyłeś mnie tak słabą wolą... Będę
    musiał się jeszcze raz wyspowiadać:P

    > "macie tylko 10 przykazan".

    To zapytam jaka jest sankcja:P

    > No dobra, niewyrazne są, ale ksiadz chyba uczy na religii o co chodzi
    > z tym cudzym łóżkiem.
    > Na spółkę kupic czy co ? :-)

    Kur... ostatnio w takim razie małżonkę w nieswoim... I sam za hotel
    płaciłem:P

    > Ogolnie masz racje.
    > Widac z czegos wynika ten obowiązek spowiedzi .. ale kto to wymyslil?

    Wynika chyba z tego, że do komunii trzeba "z czystym sercem":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!