    From: "Agent 0700" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rękojmia na urządzenie elektryczno-mechaniczne
    Date: Thu, 24 Jul 2008 10:39:12 +0200

    Witam

    Planuję zakup migomatu (urządzenie do spawania).

    Znalazłem odpowieni model - najmocniejszy (z danego modelu? typu? marki?)

    Znalazłem opinię użytkownika, że jest zadowolony, ale jakby nie było jest to
    pewnie wyrób Chiński.

    Jeślibym nie był zadowolony, bo by się okazało, że np. się przegrzewa
    szybko, nie ma mocy, nierówno podaje drut, klei się drut i ma takie
    właściwości, że praca będzie udręką, to czy mogę z tytułu rękojmi zwrócić
    migomat sprzedawcy?

    Bo się zastanawiam jak udowodnię obiektywnie, że nierówno podaje drut? albo,
    że brakuje mu mocy - sprzedawca może powiedzieć, że działa przecież. Czy
    trzeba będzie mierzyć mu prąd? Oddawać na jakieś ekspertyzy co jest
    kosztowne i nie chce mi się w to bawić.

    Wybrałem najmocniejszy model bo chcę mieć dobry mocny sprzęt.

    Na jakie boje mogę się nastawić jeśli się okaże, że sprzęt jest do kitu?

    Pozdrawiam

    Jacek