  • Data: 2008-07-25 21:50:21
    Temat: Re: Rękojmia na urządzenie elektryczno-mechaniczne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Jul 2008, Piotr wrote:

    > Nie mam pojęcia jak to wygląda z prawnego punktu widzenia, ale
    > z inżynierskiego - migomat jest dobry ALBO tani.

    Na migomatach się nie znam, ale z innymi towarami doświadczenie
    wskazuje że to nie jest prawda.
    Towary nie-dobre i nie-tanie (celowo tak zapisuję, puriści mogą
    poprawić na niedobre i nietanie) jak najbardziej istnieją co
    dowodzi nieprawdziwości Twojej tezy :O
    "ALBO" (wykluczenie) działa *w obie* strony, z tego co napisałeś
    wynika, że jak nietani to na pewno dobry. Figa prawda ;)

    pzdr, Gotfryd