eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia › Rękojmia
  • Data: 2006-01-16 10:40:52
    Temat: Rękojmia
    Od: Juletta <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam problem z pękniętym brodzikiem prysznicowym. Czy w tym przypadku
    obowiązuje rękojmia? Dodam, że brodzik został zakupiony w czerwcu 2005.
    Przypuszczam, że musiał mieć jakąś ukrytą wadę skoro pękł już po pół
    roku użytkowania. Sprzedawca nie wypowiedział się jeszcze na ten temat,
    ale chciałabym wiedzieć jak to wygląda od strony prawnej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1