eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia › Rękojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    Date: Mon, 16 Jan 2006 11:40:52 +0100
    From: Juletta <j...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.7.12) Gecko/20050920
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rękojmia
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 5
    Message-ID: <43cb76ab$0$17944$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 16 Jan 2006 10:34:19 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.168.148
    X-Trace: 1137407659 mamut2.aster.pl 17944 82.210.168.148:33504
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:358945
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam problem z pękniętym brodzikiem prysznicowym. Czy w tym przypadku
    obowiązuje rękojmia? Dodam, że brodzik został zakupiony w czerwcu 2005.
    Przypuszczam, że musiał mieć jakąś ukrytą wadę skoro pękł już po pół
    roku użytkowania. Sprzedawca nie wypowiedział się jeszcze na ten temat,
    ale chciałabym wiedzieć jak to wygląda od strony prawnej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1