  • 1. Data: 2005-02-12 10:02:46
    Temat: Reklamacja mebli
    Od: "Dominik" <d...@i...pl>

    Zareklamowalem zestaw wypoczynkowy kilka tygodni temu w sklepie w ktory
    go zakupilem...jak sie okazuje powyzszy sklep juz od kilku dni nie
    istnieje...dzis jest wyznaczony termin, kiedy maja zabrac mi w/w zestaw do
    reklamacji...w zwiazku z powyzszym mam pytanie: czy nie istnieje ryzyko ze
    w/w zestaw wypoczynkowy juz do mnie nie wroci, w zwiazku z tym ze firma juz
    nie istnieje?

    p.s. Jezeli myslicie ze zupelnie niepotrzebnie sie powyzszym przejmuje, to
    podpowiedzcie mi, jak sie ewentualnie ustrzec (zabezpieczyc) przez
    potencjalnym oszustwem?