  • 1. Data: 2005-02-12 08:14:15
    Temat: swiadek w sprawie
    Od: "pieguska" <p...@g...pl>

    jestem swiadkiem w pewnej sprawie, ok. 2 miesiace temu bylam juz
    przesluchiwana przez policje, ale teraz wzywaja mnie znowu, w dodatku wezwanie
    wyslali mi z 1 wyprzedzeniem
    czy maja prawo wzywac mnie tam tak czesto jak chca? zeznalam juz wszystko co
    wiem i nie mam nic do dodania

  • 2. Data: 2005-02-12 10:20:12
    Temat: Re: swiadek w sprawie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    wezwanie
    > wyslali mi z 1 wyprzedzeniem
    > czy maja prawo wzywac mnie tam tak czesto jak chca? zeznalam juz

    moga.

    P.

  • 3. Data: 2005-02-12 12:59:54
    Od: "Karola Portel" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał(a):

    > moga.
    >
    > P.

    a co w sytuacji kiedy wezwanie przysylaja do mnie z jednodniowym wyprzedzeniem?
    mam sie stawic w poniedzialek, a jutro wyjezdzam na 2 tygodnie
    przeciez nie bede w tej sytuacji odwolywac dawno zaplanowanego wyjazdu
    moge przelozyc termin przesluchania?

  • 4. Data: 2005-02-12 13:13:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > mam sie stawic w poniedzialek, a jutro wyjezdzam na 2 tygodnie
    > przeciez nie bede w tej sytuacji odwolywac dawno zaplanowanego wyjazdu

    na wezwaniu z tylu wszystko jest opisane.

    P.

  • 5. Data: 2005-02-12 13:27:22
    Od: "Karola Portel" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał(a):

    > na wezwaniu z tylu wszystko jest opisane.

    czytalam to, co jest tam napisane, ale nie jest to dla mnie dosc
    jasne, nadal nie wiem co robic
    dlatego szukam pomocy tutaj, a twoje lakoniczne odpowiedzi niczego mi nie
    wyjasniaja

  • 6. Data: 2005-02-12 13:32:38
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Karola Portel napisał(a):
> [...]
    > mam sie stawic w poniedzialek, a jutro wyjezdzam na 2 tygodnie
    > przeciez nie bede w tej sytuacji odwolywac dawno zaplanowanego wyjazdu

    Zwykle wystarczy zadzwonić i się umówić. Oczywiście można trafić na
    kretyna, ale mnie się udało przesunąć bez kłopotu.

    MAc

  • 7. Data: 2005-02-12 13:44:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jasne, nadal nie wiem co robic
    > dlatego szukam pomocy tutaj, a twoje lakoniczne odpowiedzi niczego mi

    a mozesz zacytowac calosc ?

    a w ogole to najpierw zadzwon tam i sie sytaj czy da rade przelozyc.

  • 8. Data: 2005-02-12 14:06:56
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik MAc napisał:

    > Zwykle wystarczy zadzwonić i się umówić. Oczywiście można trafić na
    > kretyna, ale mnie się udało przesunąć bez kłopotu.

    To wtedy nalezy sobie "zalatwic" zaswiadczenie lekarskie, ze sie jest
    chorym i nie mozna przyjsc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-02-13 01:04:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > To wtedy nalezy sobie "zalatwic" zaswiadczenie lekarskie, ze sie jest
    > chorym i nie mozna przyjsc.

    Ale to nie może być zwykłe zwolnienie lekarskie i teoretycznie powinno
    pochodzić od biegłego. W praktyce, to wystarcza telefon, chyba że strona
    leci w kulki od dłuższego czasu, bo wówczas prowadzący postępowanie może
    utwardzić stanowisko. Tym nie mniej za wielkiego wyboru, to on nie ma.
    Prokurator grzywnę nakłada w zasadzie dopiero po drugim nieusprawiedliwionym
    niestawiennictwie

  • 10. Data: 2005-02-13 01:40:06
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Mithos napisał(a):

    > To wtedy nalezy sobie "zalatwic" zaswiadczenie lekarskie, ze sie jest
    > chorym i nie mozna przyjsc.

    ee tam załatwiać, pogadać trzeba.
    Zwykle jeden, dwa dni nikomu nie robią różnicy. Jak dwa tygodnie to
    gorzej, bo nikt nie lubi jak mu się sprawy niepotrzebnie ciągną, ale
    policjanci też wyjeżdżają na narty ;-).
    Powinien zrozumieć.

    MAc