  • 1. Data: 2005-02-11 21:18:18
    Temat: Odszkodowanie
    Od: "Juszczyk Cezary" <cj_czaq_NO@SPAM_o2.pl>

    Witam,
    Moja dziewczyna miala wypadek na kuligu. Ma powaznie polamany piszczel +
    skrecenie kostki. Studiuje w prywatnej szkole i jest tam ubezpieczona -
    HESTIA. Ferie zaczeły sie jej w poniedzialek, a wypadek zdarzyl sie w
    niedzie (chociaz nie wiem czy to ma jakis zwiazek) Bedzie nalezec sie jej
    jakies odszkodowanie ? :((
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-11 21:27:06
    Temat: Re: Odszkodowanie
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > HESTIA. Ferie zaczeły sie jej w poniedzialek, a wypadek zdarzyl sie w
    > niedzie (chociaz nie wiem czy to ma jakis zwiazek) Bedzie nalezec sie jej

    Jesli ma jakiekolwiek NW, to moze sie starac o odszkowanie zgodnie z
    warunkami tego ubezpieczenia .. badz co badz wypadek zdarzyl sie raczej
    poza terenem szkoly jak wynika z w/w postu, wiec szkoly nie da sie w to
    wmieszac.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-02-11 21:30:00
    Od: "Juszczyk Cezary" <cj_czaq_NO@SPAM_o2.pl>

> [...]
    > warunkami tego ubezpieczenia .. badz co badz wypadek zdarzyl sie raczej
    > poza terenem szkoly jak wynika z w/w postu, wiec szkoly nie da sie w to

    Hm nie wiem czy ma. Jej mama legalnie pracuje na caly etat w szpitalu, wiec
    chyba powinna placic jakies skladki.
    Ps. 26-go lutego bedzie obchodzic 20 urodziny.

  • 4. Data: 2005-02-11 21:34:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Juszczyk Cezary wrote:
> [...]
    > HESTIA. Ferie zaczeły sie jej w poniedzialek, a wypadek zdarzyl sie w
    > niedzie (chociaz nie wiem czy to ma jakis zwiazek) Bedzie nalezec sie jej

    Dowiedz się jakiego typu ubezpieczenie wkupiła szkoła. Raczej jest to
    bezpieczenie na cały rok i 24 godziny na dobę, więc może w ramach tego
    ubezpieczenia coś się uda uzyskac

  • 5. Data: 2005-02-11 23:18:50
    Od: "Kubaz" <k...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Juszczyk Cezary" <cj_czaq_NO@SPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > HESTIA. Ferie zaczeły sie jej w poniedzialek, a wypadek zdarzyl sie w
    > niedzie (chociaz nie wiem czy to ma jakis zwiazek) Bedzie nalezec sie jej

    Dostanie ubezpieczenie z NW
    Beda to jednak psie pieniadze, ja za powazne zmiany w palcu (odlamanie
    kawalka paliczka palcow i przemieszczenie) dostalem... 2% smiech na sali...
    bylo to PZU te 2% to bylo jakies 3 razy wiecej od placonej skladki...

    --
    Kubaz