  • 1. Data: 2005-02-11 21:24:24
    Temat: Sąd karny - Kraków
    Od: "Reader" <m...@i...pl>

    Czy rozprawom sądu karnego można się przyglądać nie będąc zainteresowanym ?
    Gdzie w Krakowie można przeprowadzić "obserwację" rozprawy ?

    Chcę się obyć, zobaczyć jak to wygląda.

    pozdrawiam
    Reader

  • 2. Data: 2005-02-11 21:45:50
    Temat: Re: Sąd karny - Kraków
    Od: "Ania" <m...@g...pl>

    Witam,
    co do zasady rozprawy są jawne. Miłego oglądania ;)

  • 3. Data: 2005-02-11 21:52:24
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Reader napisał:

    > Czy rozprawom sądu karnego można się przyglądać nie będąc zainteresowanym ?

    Jezeli nie zostala wylaczona jawnosc to mozna. Jak przewodniczacy bedzie
    mial humor i troche czasu to moze Ci nawet wyjasnic pewne kwestie (nawet
    jak idziesz indywidualnie). Oczywiscie zostaniesz najprawdopodobniej
    zapytany w jakim celu sie tu znalazles, wiec wtedy powiedz prawde i
    problemu nie bedzie.
    Tylko uwazaj, zeby sie nie zaczac smiac, bo czasem trudno sie
    powstrzymac widzac "wyczyny" niektorych swiadkow, stron albo adwokatow z
    urzedu.

    > Gdzie w Krakowie można przeprowadzić "obserwację" rozprawy ?

    W kazdym sadzie karnym. Krakow znam tylko turystycznie, tak wiec nie
    pomoge. Zobacz w ksiazce telefonicznej lub poszukaj przez google.pl

    > Chcę się obyć, zobaczyć jak to wygląda.

    Normalnie :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-02-11 22:10:49
    Od: Rodrig Falkenstein <t...@i...pl>

    Reader napisał(a):
    > Czy rozprawom sądu karnego można się przyglądać nie będąc zainteresowanym ?

    tak. O ile:

    1. nie została wyłączona jawność
    2. jestes pełnoletni
    3. jesteś nieuzbrojony
    4. sala jest dostatecznie duża

    > Gdzie w Krakowie można przeprowadzić "obserwację" rozprawy ?
    > Chcę się obyć, zobaczyć jak to wygląda.

    Nuda. NIc ciekawego. Wcale nie przypomina amerykańskiej rozprawy
    Najboleśniej się o tym przekonali dziennikarze co tłumnie zjechali na
    proces Rywina.

  • 5. Data: 2005-02-11 22:11:26
    Od: "Sebastian Dziarmaga-Działyński" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Reader" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy rozprawom sądu karnego można się przyglądać nie będąc zainteresowanym
    ?

    Mozna, ale jesli Cie to nie interesuje, to po co chcesz ogladac? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-02-12 08:03:13
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Reader napisał
    > Gdzie w Krakowie można przeprowadzić "obserwację" rozprawy ?

    ul. Przy Rondzie 7

    pozdrawiam
    Gosia

  • 7. Data: 2005-02-12 10:22:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > tak. O ile:
    >

    > 3. jesteś nieuzbrojony

    jak jest bramka, w sopocie nie ma co nie zdziwilo, tylko policjant sobie
    stoi.

    P.