  • 51. Data: 2016-03-23 15:48:39
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Najlepiej odbij sobie na ich ksero te 300 złotych.

    -----
    > Mam nadzieję że nie odpiszą w terminie 14 dni a to będzie oznaczało uznanie mojego
    roszczenia.

  • 52. Data: 2016-03-23 17:15:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 15:48:50 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Najlepiej odbij sobie na ich ksero te 300 złotych.

    ???
    Co Ty chłopie bierzesz?
    Jakie 300zł?

  • 53. Data: 2016-03-23 17:54:40
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.03.2016 o 12:34, Kris pisze:
    > Mam nadzieję że nie odpiszą w terminie 14 dni a to będzie oznaczało uznanie mojego
    roszczenia.
    > Podawanie tutaj szczegółów mogłoby spowodować że jednak odpiszą i będzie trudniej;)

    30 dni. NA niezłożoną reklamację nie muszą odpisywać.

  • 54. Data: 2016-03-23 18:52:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > ---
    > Co to znaczy "nie używasz go do przyjmowania oświadczeń woli" ? Klient

    Zacznij cytować normalnie, jak chcesz dyskutować z dorosłymi.
    ---
    Znajdź sobie inne miejsce na snobowanie

  • 55. Data: 2016-03-23 18:59:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Przestań lawirować
    > Reklamacja dotarła do firmy na co mam potwierdzenie a że oni sobie życzą
    > żebym jeszcze papierową wersję dostarczył do sklepu to wg mnie nie ma
    > znaczenia. I o to było pytanie a ty wymyślasz sto pobocznych problemów.
    > Wyślesz reklamację listem do tmobile np. to co Ciebie obchodzi cZy list
    > odbierze sekretarka czy inny portier. Ich problemem jest aby przesyłka
    > dotarła do odpowiedniego działu.

    Ale ty nie wysłałeś reklamacji do tmobile. Złożyłeś reklamację
    handlowcowi, który ci próbował sprzedać abonament.
    ---
    Ciągle wymyślasz głupie historyjki. Nic nie wskazuje by ktoś chciał mu coś
    sprzedać a oczywistym jest, że udał się do najbardziej odpowiedniego
    miejsca, czyli sklepu którego internetowość nie stanowi żadnej przeszkody w
    złożeniu reklamacji.

  • 56. Data: 2016-03-23 19:02:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 17:54:42 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:

    > 30 dni.
    Skąd ten termin wziąłeś?
    Art 561(5) kc mówi co innego
    >NA niezłożoną reklamację nie muszą odpisywać.
    I to jest główne pytanie w tym wątku. Czy wysłanie przez formularz kontaktowy firmy
    to złożenie czy nie

  • 57. Data: 2016-03-23 19:17:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Powoli zaczynają mnie nudzić bzdury które wypisujesz.
    > Ale jeszcze raz:
    > Na przykładzie tmobile niech będzie- reklamacja złożona porzez formularz
    > kontaktowy na oficjalnej stronie tmobile jest skutecznie złożona czy nie
    > jest

    Jest, są na to nawet specjalne przepisy w prawie telekomunikacyjnym i
    rozporządzeniu dotyczącym reklamacji powszechnych usług telekomunikacyjnych.

    > Zamiast Tmobile podstaw Komputronik, Mediaexpert, Maediamarkt czy co tam,
    > wolisz. Wszystkie te firmy łączy to że mają sklepy stacjonarne oraz swoja
    > witrynę internetową.

    Tutaj przepisów analogicznych do prawa telekomunikacyjnego - brak. ...
    ---
    Co z tego ? Oświadczenie dotarło do sprzedawcy.

  • 58. Data: 2016-03-23 19:36:37
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.03.2016 o 19:02, Kris pisze:

    > Skąd ten termin wziąłeś?
    > Art 561(5) kc mówi co innego

    Faktiko telekomunikacyjna 30 dni.

  • 59. Data: 2016-04-06 22:20:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 12:34:28 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Mam nadzieję że nie odpiszą w terminie 14 dni a to będzie oznaczało uznanie mojego
    roszczenia.
    > Podawanie tutaj szczegółów mogłoby spowodować że jednak odpiszą i będzie trudniej;)

    "Witam,
    w związku ze zbyt późną odpowiedzią na zgłoszenie reklamacyjne, które Pan złożył dnia
    19.03.2016r. musimy uznać Pana żądanie..."
    ;)
    Termin mieli do 02go, odpowiedzieli co prawda ale dopiero 4go więc musieli napisać to
    co powyżej;)