    From: SlaVa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja komputera.
    Date: Sun, 24 Feb 2008 17:45:19 -0800 (PST)

    Witam.

    Mam taką małą sprawę z reklamacją zestawu komputerowego.
    Mianowicie zakupiłem ten zestaw z myślą, że mi posłuży, ale jak się
    okazuje więcej problemu niż pożytku z niego jest :/ Już piszę o co
    chodzi.

    Komputer już 3 razy był w serwisie z powodu złego działania/braku
    działania. Za pierwszym razem potraktowali mnie, jak klienta, który
    nigdy nie miał do czynienia z takim sprzętem, czyli komputer nie
    został naprawiony, a jedynie odesłany z informacją "zalecana
    reinstalacja systemu operacyjnego". Oczywiście nie mogła się udać,
    ponieważ komputer przy włożeniu płyty cd do napędu restartował się.
    Dzień po odebraniu sprzętu od sprzedawcy (tam pierwszy raz oddałem
    sprzęt do naprawy) zadzwoniłem bezpośrednio do producenta zestawu z
    pytaniem czemu nie działa. Osoba z serwisu powiedziała, żebym odesłał
    sprzęt do nich, to sprawdzą. Przy drugiej wysyłce sprzętu, już
    bezpośrednio do serwisu, został wymieniony zasilacz.
    Odebrałem sprzęt, ale niestety po ok 2 miesiącach problem z komputerem
    wrócił. Odesłałem go znowu do serwisu i znów wymienili zasilacz.
    Teraz znów po ok 1-2 miesiącach, komp zaczyna działać tak jak
    poprzednio. Czyli prawdopodobnie czeka mnie znowu wysyłka sprzętu do
    serwisu.

    Jak się nietrudno domyślić, jest to bardzo denerwujące takie wysyłanie
    sprzętu do serwisu co 2-3 miesiące.

    Czy ktoś mógłby coś doradzić w tej kwestii?

    Niestety komp jest mi potrzebny w domu także do pracy, a nie chce mi
    się ciągle nosić firmowego laptopa, bo ani lekki on nie jest, ani nie
    mam ochoty rozstawać się ciągle ze swoim sprzętem.

    Za wszelkie uwagi dziękuję i pozdrawiam

    SlaVa